Tartalom

1. Bevezetés

2. Az iskola működési területe

3. Személyi feltételek

4. Technikai feltételek

5. Az iskola irányítási-szervezeti sémája

6. Biztonság

7. Pedagógiai alapelvek

8. Az iskola nevelési-oktatási céljai

9. Helyi tanterv

9.1. Az egyes évfolyamokon tanított tantárgyak és azok óraszámai,

valamint a tanórán kívüli foglalkozások

9.2. Magyar nyelv és irodalom 1-4. évfolyam

9.3. Magyar nyelv 5-8.o.évfolyam

9.4. Irodalom 5-8.évfolyam

9.5.Angol nyelv 5-8.évfolyam

9.6.Angol nyelv 2-4. évfolyam

9.7.Hangolka 5-8. évfolyam

9.8.Német nyelv 5-8.évfolyam

9.8.Német nyelv 2-4. évfolyam

9.9.Beszélgessünk másképp 5-8. évfolyam

9.10.Nemzetiségi nyelv

9.11.Matematika 1-8.évfolyam

9.12.Fejtörő 7-8. évfolyam

9.14. Társadalmi ismeretek 5-6.évfolyam

9.15. Történelem 7-8.évfolyam

9.16. Közösségi óra 7-8.évfolyam

9.17.Mindennapok csodái 1-4. évfolyam

9.18. Természetismeret 5-6.évfolyam

9.19. Fizika 7-8.évfolyam

9.20.Kémia 7-8.évfolyam

9.21.Egy kis vegytan 7. évfolyam

9.22.Biológia 7-8.évfolyam

9.23.Élővilág 8. évfolyam

9.24. Földrajz 7-8.évfolyam

9.25. Ének 1-8.évfolyam

9.26. Tánc 1-8.évfolyam

9.27. Vizuális kultúra 5-8.évfolyam

9.28.Informatika 5-8.évfolyam

9.29.Számítástechnika 2-8. évfolyam

9.30. Technika 5-8.évfolyam

9.31. Testnevelés 1-8.évfolyam

10. Tankönyvek és más taneszközök kiválasztásának elvei

11. Magasabb évfolyamra lépés feltételei

12. Az iskolánkba jelentkező tanulók felvételének elvei

13.A tanulók tanulmányi munkájának, magtartásának, szorgalmának

ellenőrzése és értékelése.

14. Az iskolai nevelés és oktatás tevékenységi rendszere

14.1.A tehetséggondozás és a felzárkóztatás módszerei és szerveze-

ti formái a tanítási órákon

14.2.A nevelési és oktatási célok megvalósítása tanítási órán kívüli

tevékenységekben

14.3. Tehetség, képesség kibontakoztatásának lehetőségei

14.4. Szociális hátrányok enyhítésének lehetőségei

14.5.Beilleszkedési, magatartási, tanulási nehézségek enyhítésének

lehetőségei.

14.6.Gyermek-és ifjúságvédelemmel összefüggő pedagógiai tevékeny-

ség.

14.7.Tanulási kudarcnak kitett tanulók felzárkóztatásának lehető-

ségei

15. Csoportbontások szervezésének elvei, módja, ideje

16. A pedagógiai programmal kapcsolatos egyéb intézkedések

16.1. A pedagógiai program érvényességi ideje

16.2. A pedagógiai program értékelése, felülvizsgálata

16.3. A pedagógiai program módosítása, lehetséges indokai

16.4. A pedagógiai program nyilvánosságra hozatala

17. Véleményezés, elfogadás, jóváhagyás

17.1. Diákönkormányzat

17.2. Szülői munkaközösség

17.3. Iskolaszék

17.4. Nevelőtestület

17.5. Képviselőtestület

18. A pedagógiai program költségvetésének tervezete

19. Melléklet