Mutató
  VIII. évfolyam 2000/2.  

Kritikák

Külvárosi ballada (Tarján Tamás)
Molnár Ferenc: Liliom
József Attila Színház

Hol járt Cecil…? (Budai Katalin)
Herczeg Ferenc: Kék róka
Madách Színház Stúdió

A Nő, ahogy a férfi látja (Urbán Balázs)
Dosztojevszkij: Fehér éjszakák – A szelíd teremtés
Budapesti Kamaraszínház – Ericsson Stúdió

Nincs egy olyan, mint én (Lőrinc Katalin)
Bozsik Yvette: Holtodiglan
Trafó

Zavarba ejtő megoldások (Gerold László)
Csáth Géza–Fodor Tamás–Hernyák György: Zách Klára
Szabadkai Népszínház

Korántsem ártatlan játékok (Sándor L. István)
Moliere: Tartuffe
Nyíregyházi Móricz Zsigmond Színház

Kovalik, a nyerő (Bóka B. László)
Rossini: Sevilla, se borbély
Szegedi Nemzeti Színház

Kicsik és nagyok könyve (Lőrinc Katalin)
Dés László–Békés Pál–Geszti Péter: A dzsungel könyve
Veszprémi Petőfi Színház

Üzletileg kizárt a bukás (Bácskai Júlia)
Richard O’Brien: Rocky Horror Show
International Buda Stage

Halottas ház (Stuber Andrea)
Kesselring: Arzén és levendula
Karinthy Színház

Fesztiválok, találkozók, fórumok

Romeo, Macbeth, Caesar (z. sz. z.)

Színház – egyetemi háttérrel (Zala Szilárd Zoltán)

Képeslapok

Noteszlapok (Honti Katalin)

Színház a képernyőn (Zappe László)
Énekek éneke

Imprók Budán (Gabnai Katalin)
Vámos Miklós „Rögtön!” című televíziós sorozatáról

Tanulmányok, tárcák, jegyzetek

Párizs mint színházi (és kulturális) paradigma? (Imre Jé Zoltán)

Magyar színészek a német filmgyártásban (Reményi József Tamás)

Bábok és emberek – Palermo, Róma (Fried Ilona)

Az ember csak színész Isten kezében (jó-gi)