logo » refresh sitemap design: zavodszky

  • Kapcsolat-elemzés
  • A kérések egyedi elemzése

  • Aprais - fejlődés
  • A folyamatos fejlődés biztosítéka

  • Aprais questionnaire
  • Aprais questionnaire

Copyright © 2005.       Aprais

APRAIS – a cég

 

 

Független, londoni központú szervezet
Saját fejlesztésű módszer és eszközök ahhoz, hogy összegyűjtsük, elemezzük, kiértékeljük és számszerűsítve bemutassuk az Ügyfél/Ügynökség kapcsolatát különböző szempontok szerint.

 

    Mindenféle Marketing-kommunikációs kapcsolatokra alkalmazható, mint pl.:

  • Above the Line
  • Media ügynökség
  • Public Relations
  • Direct Marketing/CRM
  • Piackutatás
  • Szponzorálás

 

    Jelenlét

  • Európa
  • Észak Amerika
  • Ausztrália
  • Délkelet
  • Ázsia
  • Latin-Amerika
  • Korea & Japán

APRAIS – az ajánlat

 

Kapcsolat mérés és értékelés
Teljes körű online kérdőíves értékelés
Egy eljárás, amely lehetőséget ad különböző team-ek számára, hogy megértsék a kapcsolat rendszerük erősségeit és gyengeségeit és lépéseket tegyenek a a kapcsolatrendszer közös előnyöket rejtő optimalizálására
Hatékony eszköz, amely összehasonlítható információkkal segíti a vezetést abban, hogy képes legyen a legnagyobb hatékonyság elérésére a kommunikációban.

 

A munkafolyamat struktúrája

 

    • Az ügyfél értékeli az ügynökség munkáját
    • Az ügynökség értékeli a saját munkáját
    • Az ügynökség értékeli az ügyfél munkáját
    • Az ügyfél értékeli a saját munkáját
    • Minden részleg értékelésre kerül
    • A munka szakmai kritériumok szempontjából is értékelésre kelül (“Values”)
    • Szöveges javaslatok
    Minőség számokban:

     

                  

APRAIS – Benchmarking

 

    • Elemzéseket adhat minden fontos szinten – elemezhet és összehasonlíthat különböző kapcsolat rendszereket egy földrajzi egységen belül, vagy azonos kapcsolat rendszert különböző országokban (pl. egy ügyfél/ügynökség kapcsolat rendszer elemzése és összehasonlítása a különböző országokban, vagy a egy multi egy országban foglalkoztatott ügynökségeinek összehasonlítása)
    • Benchmarking készíthető hálózatra, országra, iparágra, globális vagy bármilyen megfelelő normákra ( több, mint 4000 eset alapján)

A regisztrációs megbeszélés

 

A regisztrációs találkozó az együttműködés első lépcsője, amelynek célja, hogy meghatározza:

    • A vizsgálandó területeket és azok prioritását
    • A kérdések véglegesítését
    • Minden egyes kérdés súlyát
    • A résztvevőket
    • Mely területeken ki lesznek a válaszadók

Az eljárás - értékelés

 

  • Adat feldolgozás és output:
    • A regisztrációs megbeszélésen meghatározottak szerint történik
  • Az eredmények elemzése és értelmezése ügyfél és ügynökségi oldalról a megítélésbeli különbségek kimutatásával
    • Teljes körű összehasonlítás és eltérés elemzés
    • Összességében, benchmarkhoz viszonyítva
    • Részterületenként
    • Értékcsoportok szerinti
    • Kérdésenként
  • Az eredmények bemutatása - prezentáció

APRAIS – Miért más?

    • Legrészletesebb – tartalom és mérési finomság
    • Számszerűsíti a minőséget!
    • Benchmark – milyen jó a jó?
    • Nem csak területek – készségek is értékelhetők
    • 360°-os - mindkét felet értékeli mindkét fél által
    • Fejlődés folyamatában értékelhető
    • Részletes és egyetlen értékkel történő minősítés
    • Külső, független szemmel - objektíven