logo » refresh design: zavodszky
  • Milyen információkat nyerünk?

  • » Ügynökség általános értékelése és     összevetése a piaci áltaggal
    » Ügynökség értékelése szakterületek     szerint és összevetése a piaci áltagokkal.
    » Ügynökség értékelése ügyfelenként és     összevetése a piaci áltaggal.
    » Szakterületek értékelése ügyfelek /     kapcsolatok szerint.
    » Szakterületek elemzése kérdésenként
    » Ügyfelek / kapcsolatok elemzése     kérdésenként.
    » Ügyfél prioritásainak elemzése.
    » Prioritások szerinti értékelés elemzése.
    » Minden értékelés egyben gap-elemzés is » Minden év végén anonim rangsor     ügynökség és szakterület szerint

  • Miért más?

    » Egységes módszer alapján elemez és értékel minden ügyfél kapcsolatot ügynökségen és az egész piacon belül Ezáltal lehetővé teszi az azonos rendszer szerinti összehasonlítást is.

    » Nem köti az elemzést semmilyen bonusz rendszerhez, ezáltal nincs benne semmilyen érdekeltségtől vezérelt torzítás.

    »Minden részterületet és az ügynökség egészét nagy részletességgel elemzi.

    » Gap-eket képez és elemez, amely sokszor beszédesebb az abszolút értékeknél.

    » Külső, független fél végzi az elemzést, amely az objektivitást és őszinteséget erősíti.

    » Benchmarkokat képez minden szakterületre (account, kreatív, produkció, pénzügy, ügynökségi általános készségek, összesen), hogy legyen egy állandó összehasonlítási bázis.

    » Lehetőség van szöveges kiegészítésre minden kérdéskör végén.

    » Minden év végén az ügynökségi értékekről (általános ügynökségi és szakterületenkénti értékek) „anonim” rangsor készül, amelyben a megbízó egy érték rangsort lát ügynökségi megjelölés nélkül. Mivel a Megbízó a saját értékeit ismeri, az alapján saját helyét meg tudja állapítani a rangsorban.

Mit kínál a Mirror?

 

  • Olyan ügyfél-ügynökség kapcsolatelemző rendszer, amely egy ügynökség valamennyi kijelölt partnerét részletesen elemzi az ügynökség szakterületei (account, kreatív, produkció, pénzügy, általános ügynökségi készségek), az ügyfél szakmai prioritásai, és az ügynökség piaci helyzete szerint.
  • A kérdőív 63 szakterületre vonatkozó és 9 prioritással kapcsolatos kérdést tartalmaz
  • Az elemzés 180°-os, vagyis egybeveti az ügyfél és az ügynökség véleményét, és nem csupán az abszolút értékeket, hanem a véleménykülönbségeket is elemzi.
  • Elemzi az ügynökség munkáját aszerint is, hogy az ügyfél milyen készségeket tart fontosnak, illetve kevésbé fontosnak
  • Benchmarkokat képez szakterületenként és az ügynökség teljes tevékenységére vonatkozóan.
  • Az alaprendszer on-line, de kiemelt ügyfelek esetén lehetőség van mélyinterjúkra is
  • Kijelöli az Action Plan-ben megoldandó területeket, kérdésköröket.

 

Miért más?

 

  • Egységes módszer alapján elemez és értékel minden ügyfél kapcsolatot ügynökségen és az egész piacon belül
  • Ezáltal lehetővé teszi az azonos rendszer szerinti összehasonlítást is
  • Nem köti az elemzést semmilyen bonusz rendszerhez, ezáltal nincs benne semmilyen érdekeltségtől vezérelt torzítás
  • Minden részterületet és az ügynökség egészét nagy részletességgel elemzi
  • Gap-eket képez és elemez, amely sokszor beszédesebb az abszolút értékeknél
  • Külső, független fél végzi az elemzést, amely az objektivitást és őszinteséget erősíti
  • Benchmarkokat képez minden szakterületre (account, kreatív, produkció, pénzügy, ügynökségi általános készségek, összesen), hogy legyen egy állandó összehasonlítási bázis.
  • Lehetőség van szöveges kiegészítésre minden kérdéskör végén
  • Minden év végén az ügynökségi értékekről (általános ügynökségi és szakterületenkénti értékek) „anonim” rangsor készül, amelyben a megbízó egy érték rangsort lát ügynökségi megjelölés nélkül. Mivel a Megbízó a saját értékeit ismeri, az alapján saját helyét meg tudja állapítani a rangsorban.

 

 

Egy hharom a blockquote tag utan:

A Mirror Kapcsolatelemző Rendszer a Megyer Consulting Kft szellemi tulajdona. Részben, vagy egészben felhasználni a tulajdonos hozzájárulása nélkül tilos.