Az
Akció kapitány minden szintje egy bónusz Akciópontot jelent a harcban, melyet
bármire használhatsz.
Személyi
kultusz
[Cult of Personality]
Szükséges:
KA:10
Szint:
12.
A hírneved mindig "pozitív". E képességgel a negatív hírnév nincs
rossz hatással a jó emberekre, de a fordítottja is igaz. A gonosz emberek
utálják a búrádat.
Ha egyik kezedben sem tartasz semmit, minden fel nem használt akciópont
1 helyett 2-vel növeli a Védelmi értékedet, amihez az Ökölharc képzettséged
1/12-e is hozzáadódik.
Életadó
[Lifegiver] 2x
Szükséges:
KI:4
Szint:
12.
Ezen képesség minden szintjével néggyel több életpontot kapsz szintlépéskor.
Ez a Kitartás tulajdonságodtól függő szintenként kapott életpontokhoz adódik
hozzá.
Anatómus
[Living Anatomy]
Szükséges:
Orvos:60%
Szint:
12.
Behatóbban ismered az élőlényeket, így a gyengéik is nyilvánvalóak a számodra.
Egyszeri 10%-os bónuszt ad az Orvos képességhez, továbbá élőlények ellen
öttel többet sebzel.
Mester-tolvaj
[Master Thief]
Szükséges:
Zárak:50%
Lopás:50%
Szint:
12.
A Mester-tolvaj járatos a lopásban és zárnyitásban. 15%-ot kapsz a Lopás
és a Zárak képességekhez. Ellopod a gazdagoktól, és odaadod... magadnak.
Medikus
[Medic]
Szükséges:
Elsősegély
vagy Orvos:40%
Szint:
12.
A Medikus képesség egyszeri 10%-os bónuszt ad az Elsősegély és az Orvos
képzettségekhez. A gyógyító képzettségek hasznosak.
Ezermester
[Mr.Fixit]
Szükséges:
Javítás
vagy Tudomány:40%
Szint:
12.
Ez a képesség egyszeri 10%-os bónuszt ad a Javítás és a Tudomány képzettségeidhez.
Egy kis esti tanulás nem árthat senkinek, főleg neked nem.
Új
speciális képzettség [Tag!]
Szükséges:
---
Szint:
12.
A képzettségeid annyira magasra fejlődtek, hogy választhatsz még egy Speciális
képzettséget. A Speciális képzettségek kétszer gyorsabban növekednek.
Fegyverkezelés
[Weapon handling]
Szükséges:
ÜG:5
Szint:
12.
Sokkal nagyobb fegyvereket is elbírsz, mint amiket más esetben elbírnál.
Mikor a fegyverek erőkövetelménye kerül számításba, 3-at kapsz az Erődhöz.