Képességek [Perk]
FEGYVEREK EGYÉB

Nehéz fegyverek
Könnyű fegyverek
Energia fegyverek

Ökölharc fegyverek
Kézi fegyverek

Hajító fegyverek

Páncélok
Lőszerek
Drogok, serkentők
NJK-k
Képességek [Perk]

3.Szint     6 .Szint     9 .Szint     12 .Szint     15 .Szint     18 .Szint     24 .Szint     Speciális     ÖSSZES
12. Szint
Akció kapitány [Action Boy] 2x
Szükséges:  ÜG:5
Szint:  12.
Az Akció kapitány minden szintje egy bónusz Akciópontot jelent a harcban, melyet bármire használhatsz.
Személyi kultusz [Cult of Personality]
Szükséges:  KA:10
Szint:  12.
A hírneved mindig "pozitív". E képességgel a negatív hírnév nincs rossz hatással a jó emberekre, de a fordítottja is igaz. A gonosz emberek utálják a búrádat.
Képességnövelés: Ügyesség [Gain Agility]
Szükséges:  ÜG:1-9
Szint:  12.
Ezzel a képességgel egyel nő az Ügyességed.
Képességnövelés: Karizma [Gain Charisma]
Szükséges:  KA:1-9
Szint:  12.
Ezzel a képességgel egyel nő a Karizmád.
Képességnövelés: Kitartás [Gain Endurance]
Szükséges:  KI:1-9
Szint:  12.
Ezzel a képességgel egyel nő a Kitartásod.
Képességnövelés: Intelligencia [Gain Intelligence]
Szükséges:  IN:1-9
Szint:  12.
Ezzel a képességgel egyel nő az Intelligenciád.
Képességnövelés: Szerencse [Gain Luck]
Szükséges:  SZ:1-9
Szint:  12.
Ezzel a képességgel egyel nő a Szerencséd.
Képességnövelés: Érzékelés [Gain Perception]
Szükséges:  ÉR:1-9
Szint:  12.
Ezzel a képességgel egyel nő az Érzékelésed.
Képességnövelés: Erő [Gain Strength]
Szükséges:  ER:1-9
Szint:  12.
Ezzel a képességgel egyel nő az Erőd.
Pusztakezes védekezés [HTH evade]
Szükséges:  Ökölharc:75%
Szint:  12.
Ha egyik kezedben sem tartasz semmit, minden fel nem használt akciópont 1 helyett 2-vel növeli a Védelmi értékedet, amihez az Ökölharc képzettséged 1/12-e is hozzáadódik.
Életadó [Lifegiver] 2x
Szükséges:  KI:4
Szint:  12.
Ezen képesség minden szintjével néggyel több életpontot kapsz szintlépéskor. Ez a Kitartás tulajdonságodtól függő szintenként kapott életpontokhoz adódik hozzá.
Anatómus [Living Anatomy]
Szükséges:  Orvos:60%
Szint:  12.
Behatóbban ismered az élőlényeket, így a gyengéik is nyilvánvalóak a számodra. Egyszeri 10%-os bónuszt ad az Orvos képességhez, továbbá élőlények ellen öttel többet sebzel.
Mester-tolvaj [Master Thief]
Szükséges:  Zárak:50% Lopás:50%
Szint:  12.
A Mester-tolvaj járatos a lopásban és zárnyitásban. 15%-ot kapsz a Lopás és a Zárak képességekhez. Ellopod a gazdagoktól, és odaadod... magadnak.
Medikus [Medic]
Szükséges:  Elsősegély vagy Orvos:40%
Szint:  12.
A Medikus képesség egyszeri 10%-os bónuszt ad az Elsősegély és az Orvos képzettségekhez. A gyógyító képzettségek hasznosak.
Ezermester [Mr.Fixit]
Szükséges:  Javítás vagy Tudomány:40%
Szint:  12.
Ez a képesség egyszeri 10%-os bónuszt ad a Javítás és a Tudomány képzettségeidhez. Egy kis esti tanulás nem árthat senkinek, főleg neked nem.
Új speciális képzettség [Tag!]
Szükséges:  ---
Szint:  12.
A képzettségeid annyira magasra fejlődtek, hogy választhatsz még egy Speciális képzettséget. A Speciális képzettségek kétszer gyorsabban növekednek.
Fegyverkezelés [Weapon handling]
Szükséges:  ÜG:5
Szint:  12.
Sokkal nagyobb fegyvereket is elbírsz, mint amiket más esetben elbírnál. Mikor a fegyverek erőkövetelménye kerül számításba, 3-at kapsz az Erődhöz.