NJK-k
FEGYVEREK EGYÉB

Nehéz fegyverek
Könnyű fegyverek
Energia fegyverek

Ökölharc fegyverek
Kézi fegyverek

Hajító fegyverek

Páncélok
Lőszerek
Drogok, serkentők
NJK-k
Képességek [Perk]

SULIK (szintlépés: 6x)
ÉP  85 93 103 113 123 134
AP  9 10 10 11 11 12
Teherbírás  200 200 200 200 200 225

Hol 

Kalamth

Specialitás  Kézi fegyverek
Harci módok  Öngyilkos, Agresszív, Védekező
Fegyverek  Pöröly, lándzsa, ösztöke, GPI
  Sulik az első NJK. Ha kifizeted a tartozását (300$), csatlakozik hozzád.
Ügyesen bánik az egykezes lőfegyverekkel (pisztolyok, géppisztolyok), illetve a kézi fegyverekkel (különösen a Nagy pöröllyel).
Utálja a rabszolga-kerekedőket, ha beálltál Metczgerhez, megtámad. Hasznos utitárs.

VIC (szintlépés: 6x)
ÉP  70 77 88 102 111 117
AP  8 8 9 9 10 10
Teherbírás  150 150 150 150 175 200

Hol 

Rejtek

Specialitás  Javítás
Harci módok  Öngyilkos, Védekező
Fegyverek  Puskák, könnyű fegyverek, kis energiafegyverek
  Metzger tartja fogva. Ha viszel Vic-nek egy rádiót, 1000$-ért kiválthatod, de ha úri kedved úgy tartja, lemészárolod a rabszolga-kereskedőket és kiszabadítod. Javítás képessége esetenként jól jöhet. Közepesen hasznos NJK, bár a végjátékban megnő az értéke. Gauss puskával szépen kaszál.

MIRIA (szintlépés: ---)
ÉP  35 77 88 102 111 117
AP  7 8 9 9 10 10
Teherbírás  100 150 150 150 175 200

Hol 

Modok

Specialitás  ---
Harci módok  Öngyilkos, Agresszív, Védekező, Gyáva
Fegyverek  Kés, GPI
  Ha vonzó személyiség vagy, összefekszik veled és a feleséged lesz. Haszontalan asszonyállat. :)

DAVIN (szintlépés: ---)
ÉP  35 77 88 102 111 117
AP  7 8 9 9 10 10
Teherbírás  125 150 150 150 175 200

Hol 

Modok

Specialitás  ---
Harci módok  Öngyilkos, Agresszív, Védekező, Gyáva
Fegyverek  Kés, pisztoly
  Miria biszexuális testvére. Pont annyit ér mint a húga, azaz egy NAGY NULLÁT.

CASSIDY (szintlépés: 5x)
ÉP  80 92 104 116 128 134
AP  8 8 9 9 10 12
Teherbírás  175 175 175 175 175 225

Hol 

Menedékváros

Specialitás  Kézi fegyverek
Harci módok  Öngyilkos, Agresszív, Védekező
Fegyverek  Puska, pisztoly, bokszer, kés
  Kocsmáros Menedékvárosban. Elege van a Polgárokból, boldogan csatlakozik hozzád. Egyik leghasznosabb NJK. Egy Gauss puskával a kezében a harc 50%-kal könnyebb. Sajnos gyenge a szíve, ezért ne adj neki drogokat!

LENNY (szintlépés: 4x)
ÉP  126 154 181 206 128 134
AP  7 7 7 7 10 12
Teherbírás  125 125 125 125 175 225

Hol 

Gekkó

Specialitás  Orvos
Harci módok  Védekező, Gyáva
Fegyverek  GPI
  Kevés terhet bíró, de szívós egy ghoul. Bár elég gyáva és nem egy agresszív típus, ügyesen bánik az egykezes géppisztolyokkal. Ha a legjobb ilyen fegyvert nyomod a mancsába, a harcban is hasznos. Elsősorban az orvosi tudása jöhet jól. Közepesen hasznos NJK.

MARCUS (szintlépés: 6x)
ÉP  130 145 165 175 190 205
AP  9 10 11 11 12 13
Teherbírás  275 275 275 275 275 275

Hol 

Broken Hills

Specialitás  Nehéz fegyverek
Harci módok  Öngyilkos, Agresszív
Fegyverek  Nehéz fegyverek, nehéz energiafegyverek
  Sokak kedvence a Broken Hills-i serif. Nagy terhet cipel, magas az Életpontjainak a száma és a nehézfegyvereinek tüze jól támogatja a csapatot. Egy hátránya van, hogy nem hordhat páncélt, így a végjátékban egyre kevésbé állja meg a helyét.

MYRON (szintlépés: 5x)
ÉP  70 77 92 107 122 134
AP  7 7 7 7 8 12
Teherbírás  125 125 125 125 125 225

Hol 

New Reno (Istálló)

Specialitás  Tudomány
Harci módok  Agresszív, Védekező, Gyáva
Fegyverek  Pisztoly
  Ő fedezte fel a Jetet. Harcban haszontalan jószág, de vannak kiaknázható képességei. Például néhány olcsó komponensből Szuper stimpakkot tud készíteni.

SKYNET ROBOT (szintlépés: 6x)
ÉP  115 143 155 179 197 210
AP  10 10 10 10 10 10
Teherbírás  225 225 225 225 225 225

Hol 

Sierra hadiraktár

Specialitás  ... változó, a beépített agytól függ. 
Harci módok  Öngyilkos, Agresszív, Védekező, Gyáva
Fegyverek  ... változó, a beépített agytól függ.
  Sokak szerint ez a legjobb NJK. Nem egyszerű megszerezni, magas tudományos képzettség szükséges hozzá.
A robot harci képességei attól függ, milyen agyat építesz a testbe.

K-9 (szintlépés: 5x)
ÉP  127 129 131 133 137 134
AP  14 15 16 17 19 12
Teherbírás  - - - - - 225

Hol 

Navarro

Specialitás  ---
Harci módok  Öngyilkos, Agresszív, Védekező, Gyáva
Fegyverek  ---
  Jópofa kutyus rengeteg AP-vel, de igazából csak útban van. Komoly sebzésre alkalmatlan és könnyen áldozatul eshet a "baráti tűznek". :)

GORIS (szintlépés: 6x)
ÉP  125 134 145 155 166 175
AP  11 11 12 12 13 13
Teherbírás  225 225 250 250 250 250

Hol 

13-as Menedék

Specialitás  ---
Harci módok  Öngyilkos, Agresszív
Fegyverek  ---
  A menedékbe beköltözött halálkarom-kolónia vezetője. Bár nem használhat fegyvereket, nem adhatsz rá páncélt, nem lebecsülendő segítőtárs.

CYBER DOG (szintlépés: 5x)
ÉP  97 107 107 127 127 134
AP  9 10 10 11 11 12
Teherbírás  - - - - - 225

Hol 

ÚKK

Specialitás  ---
Harci módok  Öngyilkos, Agresszív, Védekező, Gyáva
Fegyverek  ---
  Átlagos NJK. Ha mindenáron akarsz egy kutyát a csapatba, inkább ezt válaszd, mint a K-9-est!

DOGMEAT (szintlépés: 6x)
ÉP  98 108 118 128 141 151
AP  15 15 15 15 16 16
Teherbírás  - - - - - -

Hol 

Encounter

Specialitás  ---
Harci módok  Öngyilkos, Agresszív
Fegyverek  ---
  Szintén egy kutyus. Sokan szeretik, mert szerepelt a Fallout1-ben is, de nem egyszerű megtalálni a pusztában.

Néhány hasznos információ:
- Max 5 NJK-d lehet. Ez a veled együtt vándorló karakterek maximális számát jelenti. Természetesen felvehetsz és a városokban hagyhatsz tartalékokat.
- Csapatba felvehető karakterek számát alapvetően a KA(rizmád) határozza meg. Ezek számát oszd el kettővel és kerekítsd lefelé, akkor megkapod, hányan léphetnek be hozzád (Pl. KA:4 = 2 NJK , KA:9 = 4 NJK ... stb).
- A Mentát nevű drog egyel növeli a KA értékedet (kettőt is bevehetsz, ezzel +2 KA-t érhetsz el, de a harmadik már hatástalan).
Ezt felhasználhatod egy plusz NJK felvételére. A hatás elmúltával is veled marad.
- A Napszemüveg eggyel növeli a KA értékedet, és nincsenek negatív hatásai (Kézbe kell venni).
Ezt New Renóban, Salvatore egyik testőrénél találod.
- A legtöbb karakter nem áll be hozzád ha "gyerekgyilkos", illetve "rabszolga-kereskedő" vagy, valamint  ha a karmád 100 pont alatt van.

NJK-k szintlépéséről:
A legtöbb NJK velünk együtt fejlődik, de nálunk lassabb ütemben. Szintet akkor lépnek, amikor mi.
Igazából csak közvetett úton tudhatjuk meg, hanyadik szinten vannak. Nézd meg, mennyi az NJK-d maximális életerő pontja és hasonlítsd össze az itt latható táblázattal!