|
szerző |
Cím |
téma |
szám |
f |
|
|
Heurisztikus programozás (Tolnai Gyuláné mat programja) |
matematika |
96/1 |
P |
|
|
Tanárnő kérem |
pedagó gia |
96/1 |
P |
|
|
English/Hunglish (avagy szükség van-e Magyarországon írt angol tankönyvre |
angol |
96/1 |
P |
|
|
Ujvári Pál: Tört. középisk. III. |
történelem |
96/1 |
P |
|
|
A SOROS Alapítvány iskolai számítógépes pályázata |
informatika |
96/1 |
P |
|
|
Reformalin (1981-es fiz. tankönyvek) |
fizika |
96/1 |
P |
|
|
Salamon Konrád: Tört. IV: |
történelem |
96/1 |
P |
|
|
Gimnázium a Rózsadombon |
iskola épület |
96/1 |
P |
|
|
Rajzgömb |
matematika |
96/1 |
P |
|
|
Herendi Miklós: Művészettörténet |
rajz és műalk. |
96/1 |
P |
|
|
Ausztria fővárosa Bécs – Németországban németül beszélnek (német nyelvkönyvek a középiskolában) |
német |
96/1 |
P |
|
|
Rigóczki Csaba: Társadalomföldrajz |
földrajz |
96/1 |
P |
|
|
Beszélgetés dr. Mohácsy Károllyal “Tanároknak kell tankönyvet írniuk” |
magyar |
96/2 |
P |
|
|
Szubjektív tankönyvszemle |
pedagógia |
96/2 |
P |
|
|
Mindenki másképp csinálja (A Másképp Alapítvány Multikultú ra tananyaga |
integrált |
96/2 |
P |
|
|
Arató-Pála: A szöveg vonzásában I-III. |
magyar |
96/2 |
P |
|
|
Formalin (Vermes-féle fizikakönyvek) |
fizika |
96/2 |
P |
|
|
Egyszerre két fél/elem (A Fifti-Fifti program) |
tá rsadalom-ismeret |
96/2 |
P |
|
|
dr. Zátonyi – ifj. Zátonyi fizika 6/1,2 |
fizika |
96/2 |
P |
|
|
Beszélgetés Barkóczi Ilonával Beszélgetések az ismeret átadásának természetéről |
pszichológia |
96/2 |
P |
|
|
“Ennyiért megéri” (Osztatlan iskolák) |
pedagógia |
96/2 |
P |
|
|
ifj. Lator László: Tört középisk. IV: |
történelem |
96/2 |
P |
|
|
Fizikakönyvek tesztje |
fizika |
96/2 |
P |
|
|
Iskola és diákotthon a Sváb-hegyen |
épület |
96/2 |
P |
|
|
Olvasókönyvek:gondolatok és kérdések |
magyar |
97/1 |
P |
|
|
Ujlaky István: Nemzettankönyv |
történelem |
97/1 |
P |
|
|
Honti-Jobbágyné: Magyar nyelv |
magyar |
97/1 |
P |
|
|
Mi a Young Enterprise? |
egyéb |
97/1 |
P |
|
|
Bayer – Jávor – Utasi: Társadalomismeret |
társadalom-ismeret |
97/1 |
P |
|
|
Utazásom a Vándor szemén át (CD) |
fizika |
97/1 |
P |
|
|
Mi a Junior Achievement |
egyéb |
97/1 |
P |
|
|
Beszélgetés Mérő Lászlóval |
matematika |
97/1 |
P |
|
|
Víghné Arany Ágnes: Egészségtan |
egészségtan |
97/1 |
P |
|
|
Német nyelvkönyvek tesztje |
német |
97/1 |
P |
|
|
Iskolaközpont Tápiószelén |
épület |
97/1 |
P |
|
|
dr. Mohácsy – dr, Vasy: Irodalom a középiskolák 4. osztálya számára |
magyar |
97/1 |
P |
|
|
Homor Tivadar – Mészáros Antal: Az információ és az ember |
informatika |
97/1 |
P |
|
|
Beszélgetés Arató Lászlóval, a Magyartanárok Egyesületének elnökével |
magyar |
97/1 |
P |
|
|
Nyolcosztályos biológia |
biológia |
97/1 |
P |
|
|
dr. Berendd M. – dr. Berendné Németh É. – dr. Kiss I. – dr. Szerényi G.: Biológia feladatso rok felvételizőknek |
biológia |
97/2 |
P |
|
|
“Jöjj el, szabadság…” |
pedagógia |
97/2 |
P |
|
|
D. Kovac – H. Tkadleckova – M. Skladny – V. Kratochvíl: Történelem |
történelem |
97/2 |
P |
|
|
Kojanitz László: Történelem 5. |
történelem |
97/2 |
P |
|
|
Tankönyvi tetszésdíj |
egyéb |
97/2 |
P |
|
|
Nem bűzlik, mégis kémia |
kémia |
97/2 |
P |
|
|
Fizikakönyvek (Mozaik) |
fizika |
97/2 |
P |
|
|
Németh Ferenc: Informatika 10-11 éveseknek |
informatika |
97/2 |
P |
|
|
Beszélgetés Vámos Tibor matematikussal |
pedagógia |
97/2 |
P |
|
|
Tankönyvteszt |
természet-ismeret |
97/2 |
P |
|
|
Az örökifjú Áldás utcai iskola |
épület |
97/2 |
P |
|
|
Más-kép másképp |
egyéb |
97/2 |
P |
|
|
Jobbágyné András Katalin – dr. széplaki györgy – Törzsök edina: Magyar nyelv I-IV: |
magyar |
97/2 |
P |
|
|
Beszélgetés Laczkó Lászlóval, a Bolyai Társulat oktatási szakosztályának elnökével |
matematika |
97/2 |
P |
|
Villányi Attila kémia könyvei |
kémia |
97/3 |
P |
|
|
Just do it? |
egyéb |
97/3 |
P |
|
|
|
A támasz és a talpkő |
pedagógia |
97/3 |
P |
|
|
Beszélgetés Pléh Csaba pszicholingvinistával |
egyéb |
97/3 |
P |
|
|
Három angol nyelvtan |
angol |
97/3 |
P |
|
|
1-2. osztályos matematikakönyvek tesztje |
matematika |
97/3 |
P |
|
|
Orosz sándorné: A világ és én I-III |
magyar |
97/3 |
P |
|
|
Sok-sok füzet egy tankönyv helyett – matematikatanítás Angliában |
matematika |
97/3 |
P |
|
|
Oláh Zsuzsa: Biológia I-III |
biológia |
97/3 |
P |
|
|
Családtagok egymás között |
természet-ismeret |
97/3 |
P |
|
|
A kispesti Károlyi Mihály Gimnázium |
épület |
97/3 |
P |
|
|
Géczi János: Természetismeret 5-6. |
természet-ismeret |
97/3 |
P |
|
|
Négy helyett két könyv |
pedagógia |
97/3 |
P |
|
|
beszélgetés Falus Ivánnal, az ősszel megjelenő új Pedagógiai Lexikon főszerkesztőjével |
pedagógia |
97/3 |
P |
|
|
Kulcsember |
pedagógia |
98/1 |
P |
|
|
Ez nem százméteres medence… |
magyar |
98/1 |
P |
|
|
Hogyan ne írjunk tankönyvet |
fizika |
98/1 |
P |
|
|
Beszélgetés Szentirmai Attila biológussal |
biológia |
98/1 |
P |
|
|
A Németh László Nyolcosztályos gimnáziumról |
pedagógia |
98/1 |
P |
|
|
családias hangulat a Kedves-házban |
pedagógia |
98/1 |
P |
|
|
Orbán Györgyi: Megértő irodalomolvasás |
irodalom |
98/1 |
P |
|
|
Német nyelvkönyvek a középiskolában |
német |
98/1 |
P |
|
|
A természettudományso tárgyak a NAT bevezetésének vesztesei? |
egyéb |
98/1 |
P |
|
|
Régi és új franciakönyvekről |
francia |
98/1 |
P |
|
|
Egyházi iskolacentrum a győri lakótelepen |
épület |
98/1 |
P |
|
|
Utazás a Naprendszerbe (CD) |
csillagászat |
98/1 |
P |
|
|
Soren Breiting – Csobod Éva: Belefulladunk a hulladékba? |
természet-ismeret |
98/1 |
P |
|
|
Fenyő D. György: Poétikai iskola. Bevezetés a líra világába |
irodalom |
98/1 |
P |
|
|
Beszélgetés dr. Tóth Alberttel, a természet- és környezetvédő Tanárok egyesületének elnökével |
természet-ismeret |
98/1 |
P |
|
|
dr. Mest er Miklósné: Környezetismeret, környezetvédelem |
természet-ismeret |
98/1 |
P |
|
|
Magunk között szólva |
pedagógia |
98/2 |
P |
|
|
Hogy kezdjünk spanyolul tanulni |
spanyol |
98/2 |
P |
|
|
Mutasd a honlapod – megmondom ki vagy |
egyéb |
98/2 |
P |
|
|
Történelemtanítás és fotográfia |
történelem |
98/2 |
P |
|
|
Környezetismeret tankönyvek |
természet-ismeret |
98/2 |
P |
|
|
A MATÁV a World Wide Weben |
egyéb |
98/2 |
P |
|
|
Ének-zene tankönyvek I. |
ének |
98/2 |
P |
|
|
A kicsi és a nagy |
történelem |
98/2 |
P |
|
|
Műemléki iskola a század elejéről |
épület |
98/2 |
P |
|
|
Hétköznap és ünnep az Óbudai Waldorf Iskolában |
pedagógia |
98/2 |
P |
|
|
Környeiné Gere zsuzsa – Reedné Kuntler teréz: Tér-forma-szín |
rajz |
98/2 |
P |
|
|
Paál László: Orosz nyelvi szöveggyűjtemény |
orosz |
98/2 |
P |
|
|
Beszélgetés Kuti Gusztávnéval, a Tanítók a Gyermekekért Egyesület elnökével |
pedagógia |
98/2 |
P |
|
|
Varászlások képben, szóban |
angol |
98/3 |
P+E |
|
|
Álom a továbbképzésről |
egyén |
98/3 |
P+E |
|
|
“A jó tankönyv mindennél fontosabb” – avagy mikor használható jól egy francia nyelvkönyv? |
francia |
98/3 |
P+E |
|
|
Ének-zene tankönyvek II. |
ének |
98/3 |
P+E |
|
|
Új iskolai atlaszok |
földrajz |
98/3 |
P+E |
|
|
Zsidó alapítványi iskola a Budakeszi úton |
épület |
98/3 |
P+E |
|
|
Tarján Tamás: Irodalom tankönyv 12-13 é veseknek |
irodalom |
98/3 |
P+E |
|
|
Suli-Net tananyagok az interneten |
egyéb |
98/3 |
P+E |
|
|
Beszélgetés dr. Istvánfi Csabával, a Magyar Testnevelő tanárok Országos Egyesületének elnökével |
testnevelés |
98/3 |
P+E |
|
|
Oroszl ány Péter: Könyv a tanulásról |
egyéb |
98/3 |
P+E |
|
|
Ötödikes és hatodikos biológiakönyvek |
biológia |
98/3 |
P+E |
|
|
Olasz nyelvkönyvek a középiskolában |
olasz |
98/4 |
P |
|
|
Rigóczki Csilla: Mese és Valóság |
magyar |
98/4 |
P |
|
|
Barangolás a kozmikus virágoskertben (CD) |
csillagászat |
98/4 |
P |
|
|
Beszélgetés Dobó Zoltánnal, a Belvárosi Tanoda igazgatójával |
pedagó gia |
98/4 |
P |
|
|
Lotfi Éva - Berkesi Zsuzsanna: La b ande a Ben |
francia |
98/4 |
P |
|
|
A Zielpunkt Deutsch című nyelvoktató CD-ROM-ról |
német |
98/4 |
P |
|
|
Kampók, láncok, kulcsszavak – óvodától egyetemig |
pedagógia |
98/4 |
P |
|
|
Ének-zene tankönyvek III |
ének |
98/4 |
P |
|
|
Bihari Mihály – Szidropulosz Archimédesz: Politológia |
társadalom-ismeret |
98/4 |
P |
|
|
Iskolabővítés Nagykőrösön |
épület |
98/4 |
P |
|
|
Nyisd ki, ismerd meg, tanítsd! |
magyar |
98/4 |
P |
|
|
Adamikné dr. Jászó Anna – dr. Gósy Mária – Lénárd András: A mesék csodái – Törpés ABC |
magyar |
98/4 |
P |
|
|
Mózes Huba: kötött formájú költemények antológiája |
magyar |
98/4 |
P |
|
|
Beszélgetés Vekerdy Tamással, az Eötvös József Szabadelvű Pedagógiai Társaság elnökével |
pedagógia |
98/4 |
P |
|
|
Bácskai Júlia: Magánélettan |
egyéb |
99/1 |
P |
|
|
hagyományosan megbízhatóak a latin nyelvkönyvek |
latin |
99/1 |
P |
|
|
De hát miért szabad lopni? |
egyéb |
99/1 |
P |
|
|
Lőrinc László: Életmódtörténet |
társadalom-ismeret |
99/1 |
P |
|
|
Alternatív iskolák, óvodák Magyarországon |
egyéb |
99/1 |
P |
|
|
Az elveszett paradicsom |
természet-ismeret |
99/1 |
P |
|
|
Ének-zene tankönyvek IV: |
ének |
99/1 |
P |
|
|
CD-ROM a II. világháborús magyar részvételről |
történelem |
99/1 |
P |
|
|
Csillagház a Csillaghegyen |
épület |
99/1 |
P |
|
|
“Segíts, hogy magam csiná lhassam” |
egyéb |
99/1 |
P |
|
|
Kárpáti andrea: Művészet és élet 1-2. |
egyéb |
99/1 |
P |
|
|
Könyv nélkül, könnyen |
magyar |
99/1 |
P |
|
|
Beszélgetés Laki Ilonával, a Földrajztanárok egyletének elnökével |
földrajz |
99/1 |
P |
|
|
beszélgetés Boldizsár Ildikó mesekutatóval |
egyéb |
99/1 |
P |
|
|
Kós Lajos: Bábvarázs |
egyéb |
99/1 |
P |
|
|
Nincs más hátra: tüntetni kell |
egyéb |
99/2 |
P+E |
|
|
Magyar nyelvtankönyvek |
magyar |
99/2 |
P+E |
|
|
Mozgóképkultúra és médiaismeret |
médiaismeret |
99/2 |
P+E |
|
|
A filozófia tanításának mibenlétérõl |
filozófia |
99/2 |
P+E |
|
|
Király Jenõ: Mágikus mozi |
99/2 |
P+E |
|
|
|
Beszélgetés Nagy Attila olvasáskutatóval |
magyar |
99/2 |
P+E |
|
|
A "Tell me more" címû nyelvoktató CD-ROM-ról |
német |
99/2 |
P+E |
|
|
Kurrens “szócskák”, friss idiómák |
angol |
99/2 |
P+E |
|
|
Magyar-angol, angol-magyar n agyszótárak |
angol |
99/2 |
P+E |
|
|
Médiákok |
média |
99/2 |
P+E |
|
|
Roma gimnázium Pécsett |
épület |
99/2 |
P+E |
|
|
Tankönyv az erdõ |
egyéb |
99/2 |
P+E |
|
|
Király Jenõ: Mágikus mozi |
médiaismeret |
99/2 |
P+E |
|
|
A vitázás szellemi haszonnal jár |
egyéb |
99/2 |
P+E |
|
|
P. Hegedûs Rita – Szabó Andrásné – Szabó Margit: Rajz- és szobamesterségek 1-2. |
rajz |
99/2 |
P+E |
|
|
Beszélgetés Csõregh Évával, a Magyar Rajztanárok Országos Egyesülete elnökével |
rajz |
99/2 |
P+E |
|
|
A tûzkirály parancsa |
egyéb |
99/2 |
P+E |
|
|
A tehetséges tanár |
egyéb |
00/1 |
E |
|
|
Interjú Szalay Sándorral, az Informatikai - Számítástechnikai Tanárok Egyesületének elnökével |
informatika |
00/1 |
E |
|
|
Földrajztanítás az ezredfordulón |
földrajz |
00/1 |
E |
|
|
Már megint a "Start!" c. német tankönyvrõl Válasz Lakos Gábor "Már megint a "Start!" c. német tankönyvrõl" c. 2000. 09. 17-én kelt írására |
német |
00/1 |
E |
|
|
Drámapedagógia az aktív tanulás és a vitakultúra szolgálatában |
egyéb |
00/1 |
E |
|
|
Egy "korszerûen hagyományos" tankönyv értékelése – Gintli - Schein: Irodalom tankönyv |
irodalom |
00/1 |
E |
|
|
Tartós történelem tankönyv |
történelem |
00/1 |
E |
|
|
Gondolkodás- és viselkedéstan |
egyéb |
00/1 |
E |
|
|
Ókori történelem - antik irodalom |
történelem |
00/1 |
E |
|
|
A befejezetlen múlt |
magyar |
00/1 |
E |
|
|
Irodalom tankönyvek az általános iskolában |
magyar |
00/2 |
E |
|
|
A fekete pedagógia |
pedagógia |
00/2 |
E |
|
|
A király meztelen -“apáczais könyvek” |
fizika |
00/2 |
E |
|
|
Egy fontos könyv matematika tanároknak |
matematika |
00/2 |
E |
|
|
Próbálkozásaim a "Német szótanító CD-ROM"-mal |
német |
00/2 |
E |
|
|
Régi szoftver új köntösben |
német |
00/2 |
E |
|
|
Kreatív szülõk, kreatív gyerekek |
pedagógia |
00/2 |
E |
|
|
A matematikai bizonyításfogalom változásának hatása a tanításra |
matematika |
00/2 |
E |
|
|
Hagyomány és tisztelet (Interjú Szeszler Annával, a Lauder Iskola fõigazgatójával) |
pedagógia |
00/2 |
E |
|
|
Olvasni (is) nehéz - de é rdemes |
magyar |
00/2 |
E |
|
|
Egy rendhagyó tábor története |
pedagógia |
00/3 |
E |
|
|
Új utak a nevelésben Szilasy Já nos: A nevelés tudománya c. 1827-ben megjelent könyvéről |
pedagógia |
00/3 |
E |
|
|
A "Schreiben" c. tankönyvről (avagy: Írás a némettanításban) |
német |
00/3 |
E |
|
|
Multimédiás eszközök használata a középiskola 9. és 10. évfolyamán tör ténelemből |
történelem |
00/3 |
E |
|
|
Megjegyzések egy gimnáziumi természetföldrajz tankönyvhöz (A nemzeti Tankönyvkiadó természetföldrajz könyve) |
földrajz |
00/3 |
E |
|
|
Az Élet és Tudomány elektronikus archívuma a SuliNet hálózatán |
egyéb |
00/3 |
E |
|
|
Matematika az interneten |
matematika |
00/3 |
E |
|
|
Bűbájtankönyv kezdőknek és haladóknak (I.-VII.) A Harry Potter sorozatról |
magyar |
00/3 |
E |
|
|
Tudja, de nem teszi Fenyő D. György: Az én iskolám c. könyvéről |
pedagógia |
00/3 |
E |
|
|
Mi mindent lehet tudni? Diószegi Endre – Fábián Márton: Irodalom I., Irodalom II. A középiskolások számára Diószegi – Fábián: Irodalom szöveggyűjtemény I, II. Matúra – amit tudni kell R aabe Klett Kiadó 1999. |
magyar |
00/3 |
E |
|
Tandem 1996-2000 – részletes tartalom |
egyéb |
00/4 |
E |
|
|
|
Görbe tükör |
magyar |
00/4 |
E |
|
|
A tantervi adatbank |
pedagógia |
00/4 |
E |
|
|
Amikor a hóhért … |
egyéb |
00/4 |
E |
|
|
Internet és oktatás |
egyéb |
00/4 |
E |
|
|
Digitális pedagógia |
pedagógia |
00/4 |
E |
|
|
Tanári KINCSestár? |
német |
00/4 |
E |
|
|
Beszélgetés Aáry-Tamás Lajossal, az oktatási ombudszmannal |
egyéb |
00/4 |
E |
|
|
A sokat akarás buktatói |
magyar |
00/4 |
E |
|
|
Gerinctorna a Lauder iskolában (A Magyar Gerincgyógyászati Társaság Tartáskorrekció c. kiadványának gyakorlatsora) |
testnevelés |
00/4 |
E |