logo » refresh design: zavodszky
  • ÜGYFELEK
    Néhányan az ügyfelek közül...
  • » nagyítva

    Ügynökségek...

    » nagyítva

    ÉRTÉKELÉS
    Minőség számokban:


    » nagyítva

    » nagyítva

    A kapcsolat erősségei és gyengeségei - területek szerint

    » nagyítva

    A kapcsolat erősségei és gyengeségei - területek szerint

    » nagyítva

    A kérések egyedi elemzése

    » nagyítva

    A fejlődés követése az időben

    » nagyítva

    A fejlődés

    » nagyítva


  • A cég

     

     

    Független, londoni központú szervezet
    Saját fejlesztésű módszer és eszközök ahhoz, hogy összegyűjtsük, elemezzük, kiértékeljük és számszerűsítve bemutassuk az Ügyfél/Ügynökség kapcsolatát különböző szempontok szerint.

     

      Mindenféle Marketing-kommunikációs kapcsolatokra alkalmazható, mint pl.:

    • Above the Line
    • Media ügynökség
    • Public Relations
    • Direct Marketing/CRM
    • Piackutatás
    • Szponzorálás

     

      Jelenlét

    • Európa
    • Észak Amerika
    • Ausztrália
    • Délkelet
    • Ázsia
    • Latin-Amerika
    • Korea & Japán


    Az ajánlat

     

    Kapcsolat mérés és értékelés
    Teljes körű online kérdőíves értékelés
    Egy eljárás, amely lehetőséget ad különböző team-ek számára, hogy megértsék a kapcsolat rendszerük erősségeit és gyengeségeit és lépéseket tegyenek a a kapcsolatrendszer közös előnyöket rejtő optimalizálására
    Hatékony eszköz, amely összehasonlítható információkkal segíti a vezetést abban, hogy képes legyen a legnagyobb hatékonyság elérésére a kommunikációban.


    A regisztrációs megbeszélés

     

    A regisztrációs találkozó az együttműködés első lépcsője, amelynek célja, hogy meghatározza:

      • A vizsgálandó területeket és azok prioritását
      • A kérdések véglegesítését
      • Minden egyes kérdés súlyát
      • A résztvevőket
      • Mely területeken kik lesznek a válaszadók


    Értékelés

    Az értékelés struktúrája

      • Az ügyfél értékeli az ügynökség munkáját
      • Az ügynökség értékeli a saját munkáját
      • Az ügynökség értékeli az ügyfél munkáját
      • Az ügyfél értékeli a saját munkáját
      • Minden részleg értékelésre kerül
      • A munka szakmai kritériumok szempontjából is értékelésre kelül (“Values”)
      • Szöveges javasla

    Benchmarking

      • Elemzéseket adhat minden fontos szinten – elemezhet és összehasonlíthat különböző kapcsolat rendszereket egy földrajzi egységen belül, vagy azonos kapcsolat rendszert különböző országokban (pl. egy ügyfél/ügynökség kapcsolat rendszer elemzése és összehasonlítása a különböző országokban, vagy a egy multi egy országban foglalkoztatott ügynökségeinek összehasonlítása)
      • Benchmarking készíthető hálózatra, országra, iparágra, globális vagy bármilyen megfelelő normákra ( több, mint 4000 eset alapján)


    Eredmény

     

    • Az eredmények elemzése és értelmezése ügyfél és ügynökségi oldalról a megítélésbeli különbségek kimutatásával
      • Teljes körű összehasonlítás és eltérés elemzés
      • Összességében, benchmarkhoz viszonyítva
      • Részterületenként
      • Értékcsoportok szerinti
      • Kérdésenként
    • Az eredmények bemutatása - prezentáció


    APRAIS – Miért más?

      • Legrészletesebb – tartalom és mérési finomság
      • Számszerűsíti a minőséget!
      • Benchmark – milyen jó a jó?
      • Nem csak területek – készségek is értékelhetők
      • 360°-os - mindkét felet értékeli mindkét fél által
      • Fejlődés folyamatában értékelhető
      • Részletes és egyetlen értékkel történő minősítés
      • Külső, független szemmel - objektíven


       

       

      Copyright © 2005.       Aprais