Modoc
(fordította: MAZ)
"Jonnyt
elrabolták az idegenek?"
" Vau?"
" Oké, oké... akkor talán máshol érdeklődöm."
A Kiválasztott és Öcsi, a kutya
Modoc
egy teljesen átlagos földművelő - állattenyésztő közösség. Bár Ed Menedékvárosban
bejelöli a helyét a térképeden, valószínűbb, hogy csak úgy belebotlasz útközben.
Bal oldalon Jo teljesen céltalan boltja van. Két-három naponként tölti fel az
árukészletét (még több áruból válogathatsz, ha valami módon pontot teszel az
Aljanép [Slag] ügy végére).
(Jó tudni, hogy ha megölöd Jo-t, az áruk akkor is megjelennek a könyvespolcon.)
A
vágóhíd tulajdonosa, Grisham megkér, hogy védd meg a brahmin csordáját a vadkutyáktól.
Ha elfogadod a feladatot, hirtelen a legelőre kerülsz. Tíz vadkutya fog jönni
észak felől, majd kiválasztanak és megtámadnak egy brahmint. Az összes kutyát
meg kell ölnöd a feladat teljesítéséhez. A fizetség 1000$ (mínusz 100$ minden
egyes elvesztett brahminért) és 250 TP. Még akkor is nehéz lesz az összes brahmint
életben tartani, ha Sulik és Vic is veled van; általában egy-két brahmint megölnek,
aztán rád vagy egy NJK-ra támadnak. Mivel a kutyáknak valószínűleg magasabb
a kezdési értékük mint neked, segíthet, ha mindjárt északra futsz, és amint
megjelnennek a kutyák, átváltasz harci üzemmódba. Így a falka "dupla köre"
azzal fog eltelni, hogy utánad fussanak. Mivel valószínűleg ekkora már elég
közel állsz ahhoz a ponthoz, hogy a pénz ne számítson túl sokat, a küldetésnek
nincs túl nagy jelentősége.
1.
Ezzel én azért vitatkoznék. Nekem igenis jól jött az a 800-900 dolcsi.
2. Nagyon figyelj arra, hogy mind a tíz vadkutyát megöld. Gyakran elszaladnak
és elbújnak a fák között.
3. Ha elég erősnek érzed magad, célszerűbb egyedül menni, mert furcsa mód néha
az NJK-k is megölnek egy-egy brahmint. FRICI)
Ha nem sikerül megmentened egyetlen brahmint sem (illetve kilépsz a térképről anélkül, hogy megölnéd az össze kutyát) a program bugos lesz. Grisham minden alkalommal 1500$-t követel majd tőled. Ha elég magas az Intelligenciád, megbeszélheted vele, hogy nem érnek azok annyit, de ez aktiválja a hibát, ami miatt ismét visszakerülsz a legelőre.
A vágóhídtól délre egy sérült brahmint találsz, aki Bess névre hallgat. Használd az orvosi képességedet (addig próbáld, amíg nem sikerül) és kapsz 200 TP-t. Egészen addig veled marad, amíg valamelyik földalatti helyszínre nem lépsz, vagy amíg el nem hagyod Modoc-ot. Ha Grishamhoz mész, akkor eladhatod egy... vágóhídi kezelésre... :) (a karmád 5 ponttal csökken). Bess ekkor a mészárszéktől északra található karámba kerül. Ha meggondoltad magad kinyithatod a kaput, és kiengedheted az összes állatot (a karmád 10 ponttal növekszik, de a megbecsülésed ebben a városban esni fog). Ha hagyod levágni az állatokat akkor legközelebb, ha visszatérsz Modoc-ba, 100 húskonzervet találsz a vágóhídon egy ládában. Döntsd el, melyik megoldás a szimpatikusabb.
Akár több brahmin is lehet a karámban, ami problémát okozhat, amikor ki akarod engedni őket. Lévén hogy két kocka nagyok, valószínűleg eltorlaszolják a kaput. Állj a kapu egyik oldalára, vagy állítsd oda a csapatod egyik tagját, ez segít nekik a manőverezésben. Miután kiengedted a brahminokat, egy speciális találkozás vár rád Modoc környékén...;)
Miután Besst kiengedted a karámból és kimész a térképről még mielőtt elhagyná a területet, egyszerűen eltűnik. Nem fogsz plusz pontot kapni a karmádhoz, és a megbecsülésed sem esik le, úgyhogy ne tedd, semmi értelme.
Ha
legalább 8-as karizmád van (illetve 7-es, és pozitív megbecsülésed a városban),
nemedtől függetlenül lefeküdhetsz Miriaval vagy Davin-el Grisham házában. Grisham
rátok fog nyitni és megkérdezi, mi folyik itt. Ha elég magas a Beszéd képességed
és ellenkező neművel feküdtél le, kidumálhatod magad, ha orvosi vizsgálatra
hivatkozol... egyébként készülj fel a sörétes puskás esküvőre. :)
Gratulálunk,
kiérdemelted a Házas jelzőt, és a nyakadba varrtak egy NJK-t, akitől nem tudsz
megszabadulni (legalábbis normális úton nem). Mindkét esetben a cuccaidat a
földről kell majd összeszedned, ami elég idegesítő tud lenni, ha van mondjuk
200 Stimpakkod.
Jó ötletnek tűnik az egyik NJK-nak adni az összes holmidat, vagy egy könyvespolcra
pakolni őket, mielőtt bekopogsz valamelyikük ajtaján. Miria és Davin teljesen
hasznavehetetlenek mint NJK, nem tudnak szintet lépni, úgyhogy ha teheted, ne
házasodj meg (kivéve ha gonosz vagy és azt tervezed, hogy eladod őket rabszolgának).
Mindenesetre érdemes egyszer megnézni a sörétes puskás esküvőt (persze miután
elmentetted az állást)... állati. :)
Magyarázkodás helyett akár el is futhatsz Grisham elől, vagy megléphetsz az esküvőről, de ezután Modoc összes lakosa ellenséges lesz veled.
Ha
Miriat választod (ágy)társadnak, még véletlenül se kattints a "tudom, hogy
te is akarod" párbeszédre. Ha a szövegből ez nem is látszik, tulajdonképpen
megerőszakolod és emiatt Modoc lakosai ellenségessé vállnak.
A legfurcsább az egészben az, hogy mindezt női karakterrel is megteheted.
Akkor
is NJK lesz a házastársadból, ha már nem vehetnél fel több NJK-t. Ha ezek után
kirakod valamelyik társadat a csapatból, addig nem tudod visszavenni, amíg ki
nem raksz egy másikat is (mivel a házastársadat nem tudod elküldeni).
Miriánál egyébként 2 ellenméreg és 4 Stimpakk, Davinnal 1 Szerszámkészlet és
2 Stimpakk van.
Az
esküvő után előjöhet egy hiba, amitől az NJK-id "beragadnak" Modocban.
Az egyik lehetséges megoldás az, ha ezután elmész Menedékvárosba és beszélsz
Valerie-vel (de ez csak akkor működik, ha először találkoztok).
Mindeneste az a legjobb, ha a ceremónia előtt elmented a játékállást és visszatöltöd,
ha gond van.
Kthan75 erről a hibáról a következőket mondta:
"Azután történt a dolog, hogy lefeküdtem Mariaval, majd a magas Beszéd
képességemmel sikerült meggyőznöm Grishamot, hogy orvos vagyok. Így a hiba nem
jött elő az esküvő után. Tulajdonképpen maga az esküvő a javítás a hibára. Miután
kb. tízszer lefeküdtem vele, hogy megszerezzem a Sexpert hírnevet, végül is
elvettem feleségül, különben a csapatom többi tagja ott maradt volna beragadva."
Mindezek tetejébe néhányan beszámoltak arról, hogy a szex közbeni elsötétülés
végleges lett náluk.
Én csak egy esküvővel kapcsolatos hibával találkoztam: Öcsi (a kutya) megmerevedett,
de egy térképváltás után helyrejött.
A város északi részén, az Ágy és Reggeli motelben néhány
érdekes kaját rendelhetsz (fasirt evésben akár rekordot is dönthetsz, ami kisebb
mérgezéssel jár).
-Ha rendelsz egy pohár vizet 1000$-ért (utána visszalophatod a pénzt), kapsz
mellé egy sütit is.
-Egy 25$-os omlett teljesen visszaállítja az életerődet és gyógyítja a mérgezést
is.
(Egyébként ha Cornelius meghal, Rose nem fog többé beszélni veled.)
Ha az IN(telligenciá)-d kisebb mint 4, mindig kapsz egy omlettet Rose-tól (de semmi mást).
Mindenféle szóbeszéd kering a városban egy rejtélyes
csirkéről, ami egy ketrecbe van zárva a moteltől keletre.
Erős kerítés? Őrkutyák? Hát miféle csirke ez?
Ennek bizony utána kell nézni.
Álkulccsal nyisd ki az ajtót és öld meg a kutyákat, ha rádtámadnak. Előfordulhat,
hogy ilyenkor a közelben álló kereskedők is nekedesnek, úgyhogy légy elővigyázatos.
Ha nem akarsz harcolni, csak nyisd ki az ajtót és menj ki a térképről. Mire
visszajössz, a kutyák eltűntek.
Az is egy megoldás, ha felrobbantod a WC-t, ettől a kapu félig kinyílik és a
kutyák szétszélednek. Ha legalább 8-as az Erőd, elhordhatod a köveket az ajtó
elől (100 TP), egyébként kénytelen vagy robbanóanyagot használni... aztán nyisd
ki az ajtót és lépj be... na... az ott a csirke. :)
Akár meg is ölheted (már ha képes vagy rá, 600TP), de természetesen attól kezdve
nem lesz több omlett.
Ha
kinyitod a tyúkól ajtaját és kilépsz a térképről a... hm... csirke megölése
nélkül, akkor az mindenkit lemészárol a városban (még az álldogáló NJK-kat is),
és ha visszatérsz , azonnal megtámad.
Furcsa mód, ez egyáltalán nem befolyásolja a megbecsülésedet a városban.
1. Farrel kertjét ellepték a rágcsálók. Pusztítsd el őket!
Farrel a moteltől dél-keletre lakik. Pénzt ugyan nem ad, de 300 TP a jutalmad, ha megtisztítod a kertjét a rágcsálóktól. Ezek a patkányok sokkal veszélyesebbek mint amikkel eddig találkoztál, ugyanis sugárfertőzöttek és mérgező a harapásuk... úgyhogy olyan NJK-t vigyél magaddal, aki immunis az ilyen dolgokra, és használj messze hordó fegyvereket. Nézz is körül (találsz egy kötelet, amit majd a kútnál használhatsz).
Ha úgy tűnik, hogy már minden patkányt megöltél és még sincs vége a küldetésnek, akkor nézz körül a bozótosban a jobb oldalon, vagy a térkép szélén. Velem többször is előfordult, hogy nem tudtam befejezni ezt a feladatot, mert nem vettem észre egy rágcsálót. Ha minden igaz, hat nagy és öt kicsi patkánynak kell lennie. Biztos ami biztos, mentsd el a játékállást mielőtt elfogadod a küldetést!
Ha az Intelligenciád kisebb mint 4, akkor egy sütit kapsz jutalmul.
Ha még nem teljesítetted ezt a küldetést és a 2. vagy 3. küldetésben lopással gyanúsítod Farrelt, akkor nem is fogod megkapni.
Van
néhány kődarab a kertben, némelyiket elég nehéz kiszúrni. Szedd össze mindet!
(Hogy erre miért biztat bennünket Jorner,
nem tudni. Van köztük különleges is?)
2. Cornelius elvesztette az arany zsebóráját. Találd meg, és add vissza neki!
Cornelius
és Farrel nem beszélnek egymással mióta Cornelius meggyanúsította a barátját,
hogy ellopta az aranyóráját. Cornelius egy egészen picit szenilis, de ha azt
mondod neki, hogy "sürgős segítségre van szüksége", elmondja a feladatot.
Irány a WC, nyisd ki a tetejét és mássz le! Egy trágyától bűzlő barlangban találod
magad, észak felé kőtörmelék torlaszolja el az utat. Helyezz el egy dinamitot
a törmelék előtt (állítsd mondjuk 3 percre az időzítőt, bár nem igazán számít),
és mássz vissza a létrán.
Igen, Harry, ez az a bizonyos hírhedt "WC robbantás"!
A művelettel igen kreatív módon kidekoráltad fél Modocot, ráadásul 500 TP-t
is kapsz a művészi tevékenységedért. Mássz le újra, menj északnak, küzdj meg
a magányos patkánnyal, és kutasd át a vackát. Megtalálod Cornelius arany óráját,
egy lapátot (ezt és egy gereblyét "elveszett szerszámok"-ként említi
Farrel), egy gyümölcsöt, és egy hasznos dobozt. Menj vissza Farrelhez vagy Corneliushoz,
add oda az órát és mondd el neki, hogy a patkánynál volt (1500 TP).
A dinamit elhelyezése határozza meg, hogy a robbanáskor megsérülsz vagy sem, illetve hogy sikerül eltakarítani a kőtörmeléket, vagy sem. Először is, hogy hatékony legyen a robbantás, a légnyomásnak el kell érnie a kőhalmot (minimum két kockányira legyen tőle). Másodszor, te és az NJK-k megsérültök, ha a robbanás sugarában vagytok, amikor felmásztok a létrán (azonnal felrobban a dinamit amint felérsz a felszínre, ezért nem érdekes az időzítő beállítása). Ha egyedül vagy, könnyen megúszhatod sérülés nélkül, egyszerűen csak tedd olyan közel a dinamitot a sziklákhoz, amilyen közel csak tudod. Ha NJK is veled van, lökdösd odébb, mielőtt használod a létrát. Természetesen mindkét esetben elötte célszerű játékállást menteni. Tulajdonképpen elképzelhető, hogy túlélheted a robbanást akkor is, ha lent maradsz és beguggolsz egy sarokba, de gondjaid lehetnek a társaiddal, akik szeretnek a terem közepén maradni ("Vic 6772 pontnyit sérült, és meghalt."... hehe). Ha így csinálod, akkor is fel kell másznod a létrán és vissza, hogy a sziklák eltűnjenek, úgyhogy semmit nem nyersz az ügyön.
A WC felrobbantása után az Ágy és Reggeli motel térképe kicserélődik egy újra, ami azt jelenti, hogy minden előzőleg itt eldobott, vagy lerakott tárgy eltűnik. A csapatból kirakott NJK-k azért nagy valószínűséggel átvészelik a cserét. Újabb tárgyakat találsz a környéken, 8 új kő hever a földön, egy lándzsa az egyik kupac tetején, és egy új lapát is megjelenik az istállónál. Nézd át az Elveszett tárgyak dobozát is. Itt kell megjegyeznem, hogy a WC alatt és a vakondpatkány barlangjában is vannak kövek. Gyűjtsd össze őket! (Minek? Tudja valaki?)
Ha
nem találod meg a táskát, akkor patkány vackának alsó, félhold alakú részét
kutasd át! A táska úgy néz ki mint egy pénzes zacskó, egy kis barna "zászlóval"
a tetején.
(Nekem ez még egyszer sem
sikerült. FRICI)
A WC falain négy, ürülék borított számítógép terminált látsz. Ezek nem működnek, csupán díszlet. Kicsit lejjebb barlangrajzokat találsz a falakon.
3. Farrel arra kér, hogy találd meg Cornelius aranyóráját.
Ha beszélsz Farrelel, ő is megkér, hogy keresd meg az
órát. Ha visszaadod neki, az mindkét küldetés teljesítését jelenti.
Ennél a feladatnál két "gonosz" befejezést is választhatsz.
Először is nyilván észrevetted, hogy Farrel házában van egy "széf"
a falon. Ha megpróbálod kinyitni, akkor elküld a fenébe, ha ismét próbálkozol,
ellenségessé válik. Nem érdemes kísérletezni vele, ugyanis a széf üres.
Na de... ha visszamész Corneliushoz és azt mondd meg neki, hogy Farrelnél van
az órája a széfben, összeverekednek, és ezzel megoldottad a küldetést (TP-t
nem kapsz és a megbecsülésed is esik, szóval csak poénnak jó).
A másik módszer az, hogy megszerzed az órát, visszaviszed Corneliusnak és azt
mondod, hogy Farrel lopta el. Ez 500 TP-t jelent.
4. Jonny eltűnt. Keresd meg, és vidd haza Balthas-hoz.
A bőrcserző
Balthas fia eltűnt. Legalább 6-os Érzékelés kell hozzá, hogy ezt észre vedd,
és 6-os Intelligencia, hogy felajánlhasd a segítségedet. Ha a megbecsülésed
legalább semleges Modocban, akkor megkapod a küldetést.
Jonny nincs Modocban (lásd: Kísértet Farm), de mielőtt erre rájössz, van egy
kanyar a játékban. Menj a kúthoz, távolítsd el a deszkákat és használd a kötelet.
Mássz le. A földön találsz néhány pénzes zacskót. Minden egyes felszedett zsák
után egy ponttal csökken a karmád. Mind a karma-veszteség, mind a pénz mennyisége
elhanyagolható (én mindig felveszem őket de csak azért, mert lehet).
Ezen
kívül az északi járatban találsz egy fegyvert.
Ha ezt megmutatod Balthas-nak és azt mondod neki, hogy megtaláltad Jonny légpuskáját
a kút mélyén, azt fogja hinni, hogy fia halott és az ügy lezárva (ráadásul még
a fegyvert is elveszi, ami töltve 300$-t ér, szóval ez nem egy jó ötlet).
Ha legalább Elfogadott a megbecsülésed Modoc-ban amikor
megkapod ezt a küldetést, Balthas felajánlja, hogy vidd magaddal Jonny kutyáját,
Öcsit (akkor is veled tart, ha már nincs hely a csapatodban). Kövesd Öcsit a
kúthoz, és beszélj vele! Állati párbeszédben lehet részed.:)
Öcsi egyébként veled marad mindaddig, amíg meg nem találjátok Jonnyt... sőt,
ha Balthas-nak odaadod Jonny puskáját, akkor úgymond ajándékként megkapod az
ebet :)
Ha Öcsi nem akar követni téged, próbáld meg a Modoc-i küldetéseket más sorrendben teljesíteni. Például, ha először kiszabadítod Bess-t, akkor a Megbecsülésed csökkeni fog és ez nem is fog változni még akkor sem, ha teljesíted a Kísértet farm küldetéseket (ami azt jelenti, hogy soha nem is fogod megkapni Jonny megmentését), amíg ha a Slag és Jonny küldetését teljesíted először, akkor a Megbecsülésed Kedveltre változik, és onnan is csak Elfogadottra esik le, amikor kiengeded a brahmin csordát. Grisham brahminjainak őrzése is elég népszerűvé tehet.
Öcsi vad ugatásba kezd, ha meglátja nálad Jonny légpuskáját. Ilyenkor nem tudsz vele "beszélni". Ha azt akarod, hogy veled tartson, célszerű az egyik NJK-d zsákjába tenni a fegyvert, ha meg azt szeretnéd, hogy beálljon a csapatba, add oda a fegyvert Balthas-nak!
Hülye dolog, de ez az egyetlen alkalom a játékban, amikor használod a kötelet. A fejlesztőknek nem tűnt fel, hogy a kötelek fontos tárgyak a RPG-kben? Például tonnányit használtam belőlük a Wasteland-ben.
5. Jonny az Aljanép barlangjában van. Juttasd haza Balthas-hoz.
Akkor kapod
ezt a feladatot, ha elvállaltad a 4. küldetést és beszéltél Jonny-val a barlangban.
Vegeir addig nem engedi el Jonnyt amíg nem teljesíted a 7. és 8. küldetést,
de utána még Modoc-ba is elkisér. Ekkor beszélhetsz Balthas-al, aki hálából
ad egy Harci bőrdzsekit (+ 2500 TP).
Miután megmentetted Jonnyt és összetalálkozott a kutyájával, Öcsi többé nem követ téged. Az egyetlen módja annak, hogy megtartsd (ha valami okból kifolyólag ezt szeretnéd), hogy nem viszed el Öcsit Jonnyhoz, és nem hozod Jonnyt Modocba.
6. Valami furcsa történik a Modoctól észak-keletre található farmon. Nézz utána, és számolj be Jo-nak!
Beszélj
Jo-val, és kérdezz rá az ÉLET-re, ekkor megkapod ezt a küldetést (bejelöli a
térképeden a Kísértet Farm helyét). Ha megkéred, hogy az üzlet megpecsételése
végett vágja le az egyik ujját, mindössze annyi történik, hogy csökkeni fog
a karmád. Szóval nincs értelme erőltetni.
Miután megkaptad a koordinátákat, menj el a farmra.
A küldetés teljesítésének egyik módja az, ha megölöd az Aljanépet (500 TP).
Miután Jo-val közlöd a hírt, nem lesz felhőtlenül boldog mivel kiderül, hogy
nem szellemek voltak, hanem csak a fényre érzékeny emberek.
Jövedelmezőbb és humánusabb megoldás ha beszélsz az Aljanép vezetőjével, és
elvállalod a 7. küldetést (lásd Kísértet Farmról szóló részt!)
Ha
megölted az Aljanépet és kimész a térképről majd visszajössz, Jo és Balthas
boltjában többé már nem vásárolhatsz.Ugyanez történik akkor is, ha a városlakók
megtámadják a farmot a 7-8. küldetés során.
Bár ingyen omlettet még ekkor is kaphatsz Rose-tól.
7. Vidd el az Aljanép üzenetét Jo-nak.
Mindössze annyit kell tenned, hogy átadod az üzenetet
Jo-nak, utána rögtön áttérhetsz a 8. küldetésre.
Amennyiben nem kívánsz rész venni Modoc és az Aljanép közti nézeteltérés rendezésében
és részedről lezártnak tekinted az ügyet, közöld ezt Jo-val (700 TP).
Ezután az emberek kicsit furcsán viselkednek majd. A kereskedők és a városlakók
úgy beszélnek, mintha egyességet kötnének az Aljanéppel, az Aljanép meg úgy
viselkedik, mintha arra várna, hogy ez megtörténjen. Ezen kívül Jo nem áll szóba
veled.
31 nap elteltével Modoc megtámadja Kisértet Farmot és az ügy népirtással végződik.
Bármelyik módszert is választod az Aljanép-ügy kezelésére, ettől a ponttól kezdve keresgélhetsz az Elveszett Tárgyak Dobozában, és Rose bármikor meghív egy ingyen omlettre, de mást már nem rendelhetsz nála. Az Elveszett Tárgyak Doboza néha üres, néha véletlenszerű tárgyak vannak benne: kések, hajítókések, Stimpakkok, 10mm ÜH lőszer, bőrdzseki vagy egy 10mm Pisztoly. Nagyon kivételes esetekben (mondjuk 200 esetből egyszer) egy 10mm-es GPI-t is találhatsz.
"Hülye" karakter eseten (IN < 4) nem kapod meg a 8. küldetést. Az üzenet átadása után 2000 TP jár és az ügy happy end-del végződik.
8. Jo nem bízik az Aljanépben. Vizsgáld meg a holttesteknek a Kísértet Farmon és derítsd ki, mi történt Karllal.
Jo alapvetően
gyanakvó természet és egy hónapot ad (egészen pontosan 31 napot ami pont elég,
hogy gyalog megjárd az utat Rejtekbe és vissza), hogy bebizonyítsd, az Aljanép
nem fenyegeti Modoc közösségét és a meggyilkoltnak hitt Karl él, és virul. Ha
figyelmesen megvizsgálod a Kísértet Farmon talált hullákat rájössz, hogy ezek
csak bábuk (Vegeirt is kérdezheted erről), Karl pedig nem halt meg, hanem Rejtekben
kocsmázik. Miután beszéltél vele és egyértelműen bebizonyosodott, ő a keresett
személy, Jo végre hisz az Aljanépnek és belemegy a két közösség szövetségébe
(3500 TP). Így a konfliktus békés véget ér.
Ezután beszélhetsz Karllal és elmondhatod neki, Modoc hazavárja.
(Jo egyébként megemlíti Gekko-t, de nem adja meg a koordinátáit).
Ha valami oknál fogva nem jössz rá, hogy a holttestek
hamisítványok, illetve nem találod meg Karlt, azt is mondhatod Jo-nak, hogy
kiszállsz (ugyanúgy 700 TP, mint az előbb), de akár támadásra is javaslatot
tehetsz.
Ez utóbbi esetén a Farmra kerülsz, ahol meglepetten tapasztalod, milyen komoly
tűzerőt képviselnek a városlakók. Miután néhány őrt megöltetek, a program úgy
értelmezi, hogy kiirtottátok a közösséget a farmon (ha lemászol a lejárón csak
Vegeir lesz ott, akit el kell intézned). A véreskezű megoldásért nem kapsz egy
árva TP-t sem és Jonny megmentésére is elúszik minden esélyed.
Ha Jo-nak nem beszélsz Karl-ról és az ál-holtestekről, 31 napon elteltével a
városlakók egyedül is megtámadják a farmot és kiírtják az Aljanépet (ha ezután
elmész a Kísértet Farmra, kevés lőszert és pár cuccot találsz a földön).
Ha azon nyomban nem adod meg Jo-nak az általa kért információt, a holttestek említése előtt Karlról beszelj vele, különben nem tudod majd rábeszélni a gazdát, hogy visszatérjen Modocba.
Ha az Aljanép elleni támadás alatt kilépsz a térképről majd visszatérsz, a fényre érzékeny közösséget már kiirtották, a városlakók meg visszakerülnek Modocba.
(A
Modoc-i küldetésekhez szorosan kapcsolódik a Kisértet
Farmról szóló rész, azt is olvasd el!)
< Végigjátszás |