San Francisco
Kung
Fu mesterek
San Francisco városa két csoport irányítása alatt áll. Lo Pan képviseli a gonosz
oldalt, míg Dragon a közjó érdekében tevékenykedik. A lényeg, hogy mindkettejük
a másik elpusztítására törekszik, és ehhez téged szeretne felhasználni bajnokaként.
Mindenek előtt bizonyítanod kell rátermettségedet, s barátságos, puszta kézzel,
páncél nélkül folytatott küzdelemben le kell győznöd öt-öt emberüket. Ehhez
segítséget is kapsz, míg nem bizonyulsz elég ügyesnek, a mesterek maguk tanítanak
meg pár érdekes fogásra.
Ha sikerrel jársz, kihívhatod a mesterek egyikét, de ekkor már a vesztes nem hagyhatja el élve a szorítót. Ha a jók oldalára állsz, érdekes helyzetbe kerülsz, harc közben Lo Pan megtalálja az övében felejtett pisztolyát, s ha már így alakult, nem habozik beléd ereszteni pár golyót. Kellemetlen, mivel felszerelésedet tekintve ily módon nem kis hátrányba kerülsz.
Brotherhood
of Steel
Az Acél Testvérisége, noha nyolcvan évvel ezelőtt még a legfejlettebb katonai
hatalomnak számított, mára szinte teljesen elvesztette befolyását. Már csak
pár támaszpontjuk maradt fenn, s azok is nagyrészt elhagyatottak. A San Franciscoban
posztoló őr szívesen átengedi neked a bázis irányítását, ha megteszed neki azt
az „apró" szívességet, hogy betörsz Navaro katonái közé és elhozod repülő
szerkezeteik tervrajzát. Érdemes segíteni neki, mivel ezután igénybe veheted
sebészkészüléküket, és a világban elszórtan fellelhető memória kártyák adatát
felhasználva javíthatsz pár elsődleges tulajdonságodon.
A
hajó
Mielőtt szembenézhetnél a végső ellenségeddel, valamiféle szállítóeszközről
kell gondoskodnod, mely eljuttat az óceán közepén lévő olajfúró toronyhoz, a
készülő offenzíva bázisára. Előbb azonban meg kell győznöd az egyetlen teherhajó
kapitányt, hogy belevaló fickó vagy, s segítened kell valamelyik emberén. Badger
épp jó paciensnek tűnik, mivel a bolond barátnője megint lemerészkedett a mutáns
szörnyektől hemzsegő raktérbe, s a fickó majd megőrül aggodalmában. Ereszkedj
le a lépcsőn, és füstöld ki a Wanamingo bányából már ismerős idegeneket, aztán,
a veszély megszűntével vezesd ki a libucit a fedélzetre.
Ez után már csak be kell törnöd Navaro bázisára, hogy ellopd a navigációs berendezést aktiváló eszközt, melyet a raktérben kell használnod a lezárt kapu paneljén, a számítógépek egyikébe beszerelned a Vault 13-ból szerzett NavCom modult, s valamilyen úton-módon feltankolni a hajót. Semmiség, ugye?
Ja, és indulás előtt ne felejts el rengeteg lőszert, gyógyszert és pár plasztik robbanóanyagot magadhoz venni, mivel a kocsid kénytelen leszel hátra hagyni, s nem lesz módod a visszajutásra.
Chip
Szerencsétlen Chip nagy bajban van, előző éjjel kicsit többet ivott a kelleténél,
és elkártyázta belső szervei egyikét, melynek hiányában most lassú kínhalál
vár rá. Siess Lao Chouhoz, hátha még segíthetsz szegény ördögön, de már nem
kaphatod vissza a szervet, mivel ő pár perccel korábban adta el az uralkodó
egyik kutatójának. Rohanj a kastélyba, és keresd meg az illetőt, majd közöld
vele, hogy a hús, melyből ízletes pecsenyét készül sütni valaha emberhez tartozott.
Már a kikerekedett szemek látványa is megéri a fáradozást, de ha időben visszaérsz
Chiphez, az életét is megmentheted, miután elkíséred a műtőbe, hol végre minden
a helyére kerül.
Az
üzemanyag
Mint mondtam, üzemanyagra lesz szükséged a hajó beindításához. Ezt négy módon
szerezheted meg: vagy meggyőzöd Badgert, hogy törjön be az uralkodó rendszerébe
és nyissa meg a csapokat, vagy te magad teszed meg ezt a kastély számítógépeinek
egyikén, esetleg a hubologisták kutatójával készíttetsz edzett erőpáncélt, s
ezzel vesztegeted meg a benzinellátásért felelős tudóst, illetve a helytartó
kívánságának engedve teljesítesz pár küldetést. Ezek egyike a régebben már említett
repülő szerkezetek tervének megszerzése (érdemes előbb a testvériségnek átadni,
mivel ők másolattal is megelégednek), a másik, a hubologisták vezetőjének, ASH-9-nek
meggyilkolása. Ez után beléphetsz az "uralkodó" színe elé, ki valójában
szuper intelligens számítógép, s a kapott kóddal megkezdheted a tankolást.
Edzett
erőpáncél
A hubologisták bázisára többféleképpen juthatsz le, egyrészt beetetheted az
őröket, hogy be kívánsz lépni a rendjükbe (de nem tanácsos így is tenni, mivel
nagy átverés az egész), vagy, ha magaddal hoztad NCR-ból a helyi ügynök levelét,
azt is átadhatod a "főpapnak". A lényeg, hogy juss el valahogy Crockethez,
az ezermesterhez, mivel ő az egyetlen személy, aki továbbfejlesztheti az erőpáncélokat.
Ehhez csak egy ilyen ketyerére, 10000 pénzére és egy napra van szüksége, s máris
fantasztikus tulajdonságokkal bíró öltözék büszke tulajdonosa lehetsz.
< Végigjátszás |