San Francisco

Kung Fu mesterek
San Francisco városa két csoport irányítása alatt áll. Lo Pan képviseli a gonosz oldalt, míg Dragon a közjó érdekében tevékenykedik. A lényeg, hogy mindkettejük a másik elpusztítására törekszik, és ehhez téged szeretne felhasználni bajnokaként. Mindenek előtt bizonyítanod kell rátermettségedet, s barátságos, puszta kézzel, páncél nélkül folytatott küzdelemben le kell győznöd öt-öt emberüket. Ehhez segítséget is kapsz, míg nem bizonyulsz elég ügyesnek, a mesterek maguk tanítanak meg pár érdekes fogásra.

Ha sikerrel jársz, kihívhatod a mesterek egyikét, de ekkor már a vesztes nem hagyhatja el élve a szorítót. Ha a jók oldalára állsz, érdekes helyzetbe kerülsz, harc közben Lo Pan megtalálja az övében felejtett pisztolyát, s ha már így alakult, nem habozik beléd ereszteni pár golyót. Kellemetlen, mivel felszerelésedet tekintve ily módon nem kis hátrányba kerülsz.

Brotherhood of Steel
Az Acél Testvérisége, noha nyolcvan évvel ezelőtt még a legfejlettebb katonai hatalomnak számított, mára szinte teljesen elvesztette befolyását. Már csak pár támaszpontjuk maradt fenn, s azok is nagyrészt elhagyatottak. A San Franciscoban posztoló őr szívesen átengedi neked a bázis irányítását, ha megteszed neki azt az „apró" szívességet, hogy betörsz Navaro katonái közé és elhozod repülő szerkezeteik tervrajzát. Érdemes segíteni neki, mivel ezután igénybe veheted sebészkészüléküket, és a világban elszórtan fellelhető memória kártyák adatát felhasználva javíthatsz pár elsődleges tulajdonságodon.

A hajó
Mielőtt szembenézhetnél a végső ellenségeddel, valamiféle szállítóeszközről kell gondoskodnod, mely eljuttat az óceán közepén lévő olajfúró toronyhoz, a készülő offenzíva bázisára. Előbb azonban meg kell győznöd az egyetlen teherhajó kapitányt, hogy belevaló fickó vagy, s segítened kell valamelyik emberén. Badger épp jó paciensnek tűnik, mivel a bolond barátnője megint lemerészkedett a mutáns szörnyektől hemzsegő raktérbe, s a fickó majd megőrül aggodalmában. Ereszkedj le a lépcsőn, és füstöld ki a Wanamingo bányából már ismerős idegeneket, aztán, a veszély megszűntével vezesd ki a libucit a fedélzetre.

Ez után már csak be kell törnöd Navaro bázisára, hogy ellopd a navigációs berendezést aktiváló eszközt, melyet a raktérben kell használnod a lezárt kapu paneljén, a számítógépek egyikébe beszerelned a Vault 13-ból szerzett NavCom modult, s valamilyen úton-módon feltankolni a hajót. Semmiség, ugye?

Ja, és indulás előtt ne felejts el rengeteg lőszert, gyógyszert és pár plasztik robbanóanyagot magadhoz venni, mivel a kocsid kénytelen leszel hátra hagyni, s nem lesz módod a visszajutásra.

Chip
Szerencsétlen Chip nagy bajban van, előző éjjel kicsit többet ivott a kelleténél, és elkártyázta belső szervei egyikét, melynek hiányában most lassú kínhalál vár rá. Siess Lao Chouhoz, hátha még segíthetsz szegény ördögön, de már nem kaphatod vissza a szervet, mivel ő pár perccel korábban adta el az uralkodó egyik kutatójának. Rohanj a kastélyba, és keresd meg az illetőt, majd közöld vele, hogy a hús, melyből ízletes pecsenyét készül sütni valaha emberhez tartozott. Már a kikerekedett szemek látványa is megéri a fáradozást, de ha időben visszaérsz Chiphez, az életét is megmentheted, miután elkíséred a műtőbe, hol végre minden a helyére kerül.

Az üzemanyag
Mint mondtam, üzemanyagra lesz szükséged a hajó beindításához. Ezt négy módon szerezheted meg: vagy meggyőzöd Badgert, hogy törjön be az uralkodó rendszerébe és nyissa meg a csapokat, vagy te magad teszed meg ezt a kastély számítógépeinek egyikén, esetleg a hubologisták kutatójával készíttetsz edzett erőpáncélt, s ezzel vesztegeted meg a benzinellátásért felelős tudóst, illetve a helytartó kívánságának engedve teljesítesz pár küldetést. Ezek egyike a régebben már említett repülő szerkezetek tervének megszerzése (érdemes előbb a testvériségnek átadni, mivel ők másolattal is megelégednek), a másik, a hubologisták vezetőjének, ASH-9-nek meggyilkolása. Ez után beléphetsz az "uralkodó" színe elé, ki valójában szuper intelligens számítógép, s a kapott kóddal megkezdheted a tankolást.

Edzett erőpáncél
A hubologisták bázisára többféleképpen juthatsz le, egyrészt beetetheted az őröket, hogy be kívánsz lépni a rendjükbe (de nem tanácsos így is tenni, mivel nagy átverés az egész), vagy, ha magaddal hoztad NCR-ból a helyi ügynök levelét, azt is átadhatod a "főpapnak". A lényeg, hogy juss el valahogy Crockethez, az ezermesterhez, mivel ő az egyetlen személy, aki továbbfejlesztheti az erőpáncélokat. Ehhez csak egy ilyen ketyerére, 10000 pénzére és egy napra van szüksége, s máris fantasztikus tulajdonságokkal bíró öltözék büszke tulajdonosa lehetsz.

  < Végigjátszás