Vault 15
Rebecca
Ezen a helyen jóformán csak ez a hölgy fog szóba állni veled, s ő is csak kényszerűségből.
Ugyanis pár hete eltűnt a lánya, s mikor megpróbált a keresésére indulni, az
őrök megállították, mondván, túl veszélyes lenne neki magának mennie, majd ők
utána járnak a történteknek. Ám azóta semmit se tettek, s szerencsétlen asszony
már magán kívül van az idegességtől.
Mikor idáig ér mondókájában, észreveszi, hogy valaki hallgatózik. Eredj a pasas nyomába, s kövesd a keleti átjáróig, ahol az őr viszonylag kevés akadékoskodás után hajlandó utadra engedni. Nem kell messzire menned, hogy megtaláld a faházat, ahol banditák tartják fogva a lányt, s szerencsére az itteni őrnek is van annyi esze, hogy meggyőzd, nem sok értelem lenne egymást gyilkolnotok, hisz úgyis mindig a jók győzedelmeskednek. Így aztán átadja a cella kulcsát, csak azt felejti el megemlíteni, hogy az ajtóra csapda van szerelve. Kísérd haza Chrissyt, hadd tudja meg az egész kolónia, mi folyik itt valójában.
Zeke
Mikor a névleges vezető tudomást szerez róla, hogy valójában banditáknak dolgozik,
teljesen magába zuhan. Az évek során tökéletes függés alakult ki benne urai
iránt, így a morális érvek ellenére sem mer fellázadni ellenük. Pendítsd meg
neki az NCR-hoz való csatlakozás lehetőségét, mire azonnal nekibátorodik, és
átadja a kódkártyát, mely az óvóhely hátsó ajtaját nyitja, aztán máris tuszkol
előre, hogy végezd ki a vezért. Az ugyan nem igazán világos, miért ne tehetné
meg ezt a városi katonaság, de ezen az apróságon aztán tényleg nem múlik semmi,
söpörj végig a folyosókon, tudományos, majd szerelői tudásod elővéve javítsd
meg a második szint generátorát, a harmadikon tedd hidegre rosszfiút, s töltsd
le a számítógépből a 13. óvóhely koordinátáit, aztán jelentsd megbízódnál a
jól végzett munkát.
< Végigjátszás |