Vault 15

Rebecca
Ezen a helyen jóformán csak ez a hölgy fog szóba állni veled, s ő is csak kényszerűségből. Ugyanis pár hete eltűnt a lánya, s mikor megpróbált a keresésére indulni, az őrök megállították, mondván, túl veszélyes lenne neki magának mennie, majd ők utána járnak a történteknek. Ám azóta semmit se tettek, s szerencsétlen asszony már magán kívül van az idegességtől.

Mikor idáig ér mondókájában, észreveszi, hogy valaki hallgatózik. Eredj a pasas nyomába, s kövesd a keleti átjáróig, ahol az őr viszonylag kevés akadékoskodás után hajlandó utadra engedni. Nem kell messzire menned, hogy megtaláld a faházat, ahol banditák tartják fogva a lányt, s szerencsére az itteni őrnek is van annyi esze, hogy meggyőzd, nem sok értelem lenne egymást gyilkolnotok, hisz úgyis mindig a jók győzedelmeskednek. Így aztán átadja a cella kulcsát, csak azt felejti el megemlíteni, hogy az ajtóra csapda van szerelve. Kísérd haza Chrissyt, hadd tudja meg az egész kolónia, mi folyik itt valójában.

Zeke
Mikor a névleges vezető tudomást szerez róla, hogy valójában banditáknak dolgozik, teljesen magába zuhan. Az évek során tökéletes függés alakult ki benne urai iránt, így a morális érvek ellenére sem mer fellázadni ellenük. Pendítsd meg neki az NCR-hoz való csatlakozás lehetőségét, mire azonnal nekibátorodik, és átadja a kódkártyát, mely az óvóhely hátsó ajtaját nyitja, aztán máris tuszkol előre, hogy végezd ki a vezért. Az ugyan nem igazán világos, miért ne tehetné meg ezt a városi katonaság, de ezen az apróságon aztán tényleg nem múlik semmi, söpörj végig a folyosókon, tudományos, majd szerelői tudásod elővéve javítsd meg a második szint generátorát, a harmadikon tedd hidegre rosszfiút, s töltsd le a számítógépből a 13. óvóhely koordinátáit, aztán jelentsd megbízódnál a jól végzett munkát.

  < Végigjátszás