A
MINDSWEEPER többfelhasználós hang- és videójáték.
A Rotterdamban, Budapesten és Linzben
tartózkodó három csapat nagy sávszélességu összeköttetésen
keresztül veszik fel a küzdelemet, hogy megtalálják és
megmentsék a zászlót, vagyis megszerezzék a virtuális
videó- és hangtér feletti uralmat.
Minden csapatban két játékos küzd, mellettük két terminál a
közönség rendelkezésére áll, vagyis a csapat jákékosait a közönségbol
bárki támogathatja egy avatar mozgatásával a játéktérben.
Minden helyszín video és disc jockey segédlettel
hang- és videojelet küld, amely mindaddig látható és hallható az összes
helyszínen, amíg a zászló semleges területen található. Amint
bármelyik csapat eléri a zászlót és hazai területre viszi,
az o jelük uralja mindhárom helyszín videó és hang show-ját. A csapatok
sikerét tehát az jelzi, hogy az ottani party történései láthatóak
és hallhatóak.
Az interaktív környezet az UNREAL nevû lövöldözõs
játékon alapszik, amely lehetõvé teszi, hogy a játékosok chat
programon keresztül együtt cselekedjenek és kommunikáljanak. |
|
|
|
A
játék a következo részekbol áll:
3 szoba (minden helyszín számára egy)
1 „senki földje"
Van egy „valami" (amelyet zászlónak hívunk, még ha NEM is zászló
igazán) valahol a „senki földjén". A különbözo helyszínen tartózkodó
játékosok egy csapatot képeznek, azaz három csapat játszik összesen.
A játék célja:
1) Megtalálni a zászlót (BÁRHOL lehet)
2) Megszerezni a zászlót
3) A saját szobánkba hozni a zászlót
4) Ott is tartani.
Amíg a zászló a senki földjén helyezkedik el, mind a három helyszín
hallható és látható (hang és videókép). Amint a zászló
valamelyik helyszín szobájába kerül, az arról a helyszínrol közvetített
hang hallatszik mindhárom helyen, s a „zászlótartó" helyszín videóadása
látható minden helyszínen. Tehát a játék igazi célja: HARCOLJ A
SÁVSZÉLESSÉGÉRT! |
|
|
|