---------- Forwarded message ----------
From: Allegroup Ügyfélszolgálat 
Date: 2013/3/10
Subject: Re: [Ticket#2013031010002127] Regisztráció, felhasználói fiók => Nem vagyok aktív tag, de kérdésem lenne
To: Uá 


Tisztelt U... á...!

Mindenekelőtt sajnálattal tájékoztatjuk, hogy a feltöltött aukciót töröltük, mivel az szabályainknak az alábbiak értelmében nem felel meg.

A Vaterán kizárólag konkrét, valós termék vagy szolgáltatás bocsátható árverésre, vagy adható el. A hirdetésnek tartalmaznia kell a termék pontos megnevezését, részletes leírását, és a valós, fizetendő árát.
A vevőtől a kialakult vételáron és a valós szállítási díjon felül más költség nem kérhető.

Ön eladóként kötelezettséget vállal arra, hogy a vevőnek a kialakult vételáron átadja a megnyert árucikket, vagy nyújtja a vállalt valós szolgáltatást.

Mindezek értelmében tehát csak olyan terméket hirdethet meg, amelyet a vevő ténylegesen megkaphat a vételár kifizetését követően.

A teljes jogú státuszt természetesen megszerezheti, melynek egyik feltétele az, hogy a 100 Ft-os a személyes adatainál megadott bankszámlaszámról utalnia kell.

Engedje meg, hogy a következőkben segítséget adjunk a teljes jogú felhasználói státusz megszerzéséhez. A tapasztalataink alapján, a következő leggyakrabban előforduló okok miatt nem sikerül a Felhasználónak megszerezni a teljes jogú felhasználói státuszt:
Javasoljuk, hogy ellenőrizze, hogy személyes adatainál megadta-e, illetve helyesen adta-e meg a saját bankszámlaszámát! Ha a megadott számlaszám hiányzik vagy hibás, nem lép életbe a teljes jogú státusz, annak ellenére sem, hogy az átutalt 100 Ft megérkezett felhasználói fiókjához rendelt egyedi számlaszámra.
Az utalásnak a regisztrációnál Ön által megadott saját bankszámlaszámáról kell érkeznie, ellenkező esetben nem lép életbe a teljes jogú felhasználó státusz.
A 100 forintot kizárólag a felhasználói fiókjához kapcsolt egyedi számlára utalja át, se kevesebbet, se többet ne utaljon ennél az összegnél! Amennyiben nem a fentiek szerint jár el, úgy a teljes jogú státuszt nem rendeli hozzá rendszerünk felhasználónevéhez! A felhasználói fiókjához rendelt egyedi bankszámlaszámot a Személyes menü/Számlázás/Számlázott tételek menüpontban találja meg.
Amennyiben nem megfelelően járt el, és nem pontosan 100 Ft-ot utalt nem kapja meg a teljes jogú felhasználói státuszt. 
Az összeg, mint jutalék kerül feltüntetésre felhasználói egyenlegén, az ellenőrzést pedig a fentebb leírtak figyelembe vételével meg kell ismételnie.

Amennyiben további kérdése merülne fel, legyen kedves azt jelezni, hogy további segítséget adhassunk!

Köszönjük figyelmét és eredményes aukciózást kívánunk!

Levelünkkel kapcsolatos további kérdéseit erre az üzenetre válaszolva teheti fel ügyfélszolgálatunknak. Kérjük, hogy a válaszlevél tárgy sorát ne módosítsa, ellenkező esetben válaszát nem kapjuk meg! 

Üdvözlettel:
az Allegroup csapata
www.allegroup.hu



Panaszának elutasítása esetén, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17. § (8) bekezdése alapján fogyasztói ügyben az alábbi fogyasztóvédelmi szervek járhatnak el. Fogyasztói jogvita rendezése érdekében a budapesti békéltető testület eljárása kezdeményezhető; a Békéltető testület elérhetőségei: http://www.bekeltet.bkik.hu/, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310., Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10. E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, Fax: 06 (1) 488 21 86, Telefon: 06 (1) 488 21 31, míg egyéb esetben a fogyasztóvédelmi hatóság (Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség) jár el, a fogyasztóvédelmi hatóság elérhetősége: http://www.nfh.hu/informaciok/elerheto/teruleti/fovaros_elerhet.html , Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7., Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144., Telefonszám: +36 1 328 0185, Telefax: +36 1 411 0116, E-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu.

Jelen e-mail üzenet a csatoltan érkező fájlokkal együtt magán- illetve üzleti titoknak minősül, illetőleg más adatvédelmi szabályok által védett adatokat tartalmazhat, amelyet kizárólag az üzenet címzettje használhat fel. Amennyiben Ön nem üzenetünk címzettje, tájékoztatjuk Önt, hogy a továbbított adatok bármilyen módon, bárki részére történő továbbítása, terjesztése, másolása, felhasználása vagy nyilvánosságra hozatala tilos. Abban az esetben, ha üzenetünk tévesen az Ön részére került továbbításra, kérjük haladéktalanul értesítsen bennünket, és szíveskedjen üzenetünket a csatoltan érkezett fájlokkal, az azokról készült valamennyi másolattal együtt rendszeréből véglegesen törölni. 

Annak ellenére, hogy üzenetünket a csatoltan érkező fájlokkal együtt vírusmentesnek találtuk, és nem találtunk benne más olyan hibát sem, amely üzenetünk vagy a csatoltan érkező fájlok kézbesítésekor vagy megnyitásakor az Ön számítógépes vagy más informatikai rendszerében kárt okozhat, felhívjuk figyelmét, hogy az üzenet és a csatoltan érkező fájlok megnyitása és felhasználása kizárólag az Ön saját felelősségére történhet. Tájékoztatjuk Önt, hogy a jelen üzenet és a csatoltan érkező fájlok fogadásával vagy használatával okozott károkért való felelősségünket ezennel kizárjuk.


U... á...  írta:



Küldés dátuma:   2013/03/10 11:57:16
Feladó:          U... á... ablakzsiraf@gmail.com
Téma:            Regisztráció, felhasználói fiók => Nem vagyok aktív tag, de
kérdésem lenne
Aukciók:         
URL:    http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=

Üzenet:
T. Ügyfélszolgálat!
Terméket helyeztem el a vaterán. Az a kérdésem Önökhöz, hogy ha bemegyek a Dózsa
György úti ING-be és személyesen fizetem be a 100Ft-os díjat, akkor hamarabb
aktiválódik-e a hirdetésem, mintha hétfőn internetbankon keresztül küldöm a kért
összeget? Illetve kérdezném, hogy a személyes befizetés esetén a közlemény rovatba
mit írjak hogy miharabb átvezetésre kerüljön a befizetésem. Köszönettel Ungár
á...

---
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.4;
InfoPath.1; .NET CLR 2.0.50727; Zune 4.7; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR
3.5.30729)
IE 8.0 (WinXP)